تداوم برخورد با مفسدان اقتصادی نیاز است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تداوم اقدام دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی و افراد سودجو برای تامین امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فعالیت های دستگاه قضایی برای برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: برخورد شفاف دادگستری با مفسدان اقتصادی مردم را به آینده امیدوار کرد و باید دستگاه قضایی این مسیر را با توان بیشتری ادامه دهد.

وی افزود: تداوم اقدام دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی و افراد سودجو برای تامین امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور نیاز است و دستگاه قضایی افراد دانه درشت مفسد را نیز شناسایی و با همه آن ها برخورد قانونی، قاطعانه و عادلانه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اقدامات سودجویان افراد داخلی در شرایط سخت اقتصادی تصریح کرد: چنین افرادی در شرایط سخت اقتصادی معیشت و نظم اقتصادی کشور را خراب کرده اند و با احتکار و گران فروشی مشکلات ساز شده اند و در این خصوص باید تدبیر ویژه ای برای شناسایی و محاکمه آن ها شود.

وی ادامه داد: همبستگی و همدلی بین مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ضروری است و مردم نیز با وحدت انسجام و دلسوزی برای کشور با افراد سودجو همراه نشود و در تصمیم گیری های اقتصادی و زندگی خود منافع آن ها را عمدا و سهوا محقق نکنند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه هجوم به خرید کالاهای غیرضروری از مصادیق تحقق اهداف افراد سودجو است، خاطرنشان کرد: برای بهبود شرایط اقتصادی مردم نیز باید هوشیارانه به مسئولان کمک کنند و از  بی نظمی اقتصادی و بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی جلوگیری شود.

وی به ایام ماه محرم و سوگواری امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: ایام شهادت امام حسین(ع) فرصتی برای تبیین اندیشه های آن حضرت و ترویج سبک زندگی اسلامی است و از این فرصت باید برای خودسازی و پیشرفت دین استفاده کرد.

امام جمعه تیران افزود: ورود خرافات و رفتارهای اختلاف برانگیز و ناامید کننده به عزاداری ها به اصل قیام کربلا و اهداف امام حسین(ع) لطمه می زند و برای رفع این دسته از مشکلات باید برنامه ریزی جدی و اساسی توسط متولیان تشکل های مذهبی شود.

وی با بیان اینکه انتقاد کردن صرف موثر نیست، گفت: مداحان و روحانیون با وجود انتقاد به مشکلات کشور باید به مردم امید بدهند تا اینکه با امید به آینده کشور و نظام زندگی خود را ادامه دهند.

کد خبر 352781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.