مردم و دولت در کنار یکدیگر باید مشکلات کنونی را رفع کنند

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: دولت در برابر اقتصاد و معیشت مردم، باید بیش از این تلاش کرده و شرایط مردم را درک کنند، البته در صورت کوتاهی آن ها، مردم باید به داد مستضعفان برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم در کارهای خیر همچون جشن عاطفه ها اظهار کرد: مثل دوران دفاع مقدس، راه رفع مشکلات نزد مردم است و تنها با استفاده از ظرفیت های بی شمار مردمی می توان از این شرایط، سربلند خارج شد، بن بست در هیچ زمینه ای وجود ندارد، اما باید به دنبال راهکارهای علمی و منطقی باشیم.

حجت الاسلام حسناتی شرایط سخت را محکی جدی برای ادعاهای افراد مختلف دانست و تصریح کرد: طبق گفته خداوند، اگر ما سختی را تحمل می کنیم، دشمن هم در شرایط مشابهی به سر می برد، با این تفاوت که ما خدا و امید پیروزی در آینده ای نزدیک را داریم.

حسناتی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدن از شهدای محراب خاطرنشان کرد: تحریم ها، همچون دوران دفاع مقدس زمینه ساز شکوفایی استعدادهای نسل جوان در عرصه های مختلف می شود، البته دولت باید جدی تر به میدان آمده تا مشکلات را دولت و مردم در کنار هم رفع کنند.

وی اضافه کرد: صدای خرد شدن استخوان های غرب به گوش می رسد و مطمئنا در باتلاق خاورمیانه شاهد تکرار تجربه فروپاشی ابرقدرت شرق خواهیم بود. اگر جایی احساس می کنیم، تمامی حق به خطر افتاده، ما هم بایستی با تمامی توان و هستی خود به میدان آمده و دفاع کنیم.

خطیب نماز جمعه نجف آباد، فراموشی غدیر را زمینه ساز بروز حادثه عظیم عاشورا خواند و با تاکید بر شناخت امام زمان و نائب ایشان در عصر کنونی ادامه داد: ویژه برنامه های محرم از نظر  کمی و به ویژه کیفی باید رشد کند در مجالس محرم و صفر، بیش از همه چیز بایستی به فلسفه قیام امام حسین(ع) و سخنان ایشان پرداخته شود.

کد خبر 352779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.