جشنواره انگور به تحول اقتصادی تیران و کرون کمک می کند

تیران-شهردار تیران گفت: جشنواره فرهنگی و اقتصادی انگور به تحول اقتصادی شهرستان تیران و کرون کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، پیمان شکرزاده، در آیین افتتاحیه جشنواره انگور این شهرستان اظهار کرد: جشنواره انگور علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم به رونق و تحول اقتصادی این منطقه کمک می کند.

وی افزود: با برگزاری جشنواره انگور ظرفیت های گردشگری، محصولات کشاورزی، قابلیت های منطقه و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان به مردم استان اصفهان و شهرهای دیگر کشور معرفی می شود و این جشنواره ماهیت توسعه و رونق برای تیران و کرون دارد.

شهردار تیران با بیان اینکه امسال این برنامه نخستین تجربه برگزاری در سطح شهرستان و با ظرفیت اقتصادی را دارد، تصریح کرد: نمایشگاه و فروشگاه محصولات کشاورزی به ویژه انگور و فراورده های آن به مدت دوماه برگزار می شود و در سال های آینده نیز این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تولیدات هنرمندان این شهرستان در بازارچه و نمایشگاه این جشنواره عرضه می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت های هنری و اقتصادی هر منطقه علاوه بر عرضه در بازارهای ملی و استانی، به عرضه در بازارچه های محلی نیز نیاز دارد.

شکرزاده تعامل سازنده بین بخشی برای برگزاری این جشنواره را فرصتی ارزشمند خواند و یادآورشد: این تعامل سازنده به رونق شهرستان و توسعه زیرساخت های گردشگری و تاریخی منجر می شود.

کد خبر 352752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.