سینمای ایران، بهترین سینمایی است که جهان به خود دیده است

"آنیل کومار" که تهیه کنندگی بیش از ۴۱ فیلم هندی را در کارنامه خود دارد و با فیلم "کیشان" با موضوع تنهایی سالمندان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان اصفهان حضور داشت، از شرکت در این دوره از جشنواره رضایت داشت.

به گزارش ایمنا، آنیل کومار تهیه کننده فیلم "کیشان" می گوید: "در کشور هند و سایر کشورهای جهان، دو نوع فیلم سینمایی وجود دارد. یک گروه فیلم‌هایی است که فروش معمولی دارند مانند فیلم‌های هالیوودی که تنها پول به دست می‌آورند و دسته دوم فیلم‌های هنری است."

از نظر کومار، به طور کلی سینما مبتنی بر کسب و کار و تجارت است و تولید کنندگان از تکنیک‌های مختلفی برای به دست آوردن پول بیشتر استفاده می‌کنند و در این بین حتی احساسات نیز تحت تاثیر این تکنیک‌ها سرکوب می‌شوند، اما کاپور بر این عقیده است که سینمای ایران از این تکنیک‌ها به شیوه‌ای واقع بینانه استفاده می‌کنند.

وی در پاسخ به این که اهمیت میزبانی ایران برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در خاورمیانه چیست، اظهار کرده است که "فیلم‌های ایرانی بسیار خوب هستند، اما مخاطبان زیادی ندارند. تنها افرادی که سینما را می‌شناسند، فیلم‌های ایران را تماشا می‌کنند. بنابراین باید تلاش کنید تا مخاطبان جهانی را جذب کنید."

این تهیه کننده فیلم‌های هندی درباره ارزیابی وضعیت سینمای ایران در جهان می گوید: "سینما به طور کلی صنعتی کاملا تجاری است، اما در کشورهای من و شما فیلم‌های خوبی برای کودکان وجود دارد؛ مثلا من فیلم بچه های آسمان را دیدم و از آن بسیار لذت بردم. فیلم های مجید مجیدی و اصغر فرهادی را نیز دوست دارم."

این فیلم‌ساز هندی اعتقاد دارد که "سینمای ایران بهترین سینمایی است که تا به امروز جهان به خود دیده است، اما بازاریابی برای فیلم‌های ایرانی بسیار ضعیف است."

کد خبر 352744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.