بچه های سرپل ذهاب در آخرین قاب جشنواره

بازیگران خانه بیسکوییتی‌ پس از اکران فیلم‌های جشنواره در مرزهای کرمانشاه، آمدند تا آخرین قاب تصویر را از جشنواره ثبت کنند و بازگردند. سارا، مهران، سینا و دوستانشان بازیگران خانه بیسکوییتی هستند که در اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان از سرپل ذهاب مهمان پروانه‌های اصفهان بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سارا با آن لباس قرمز رنگ که اصالت دیارش را به رخ می کشد، می گوید: خانم کریمی نژاد که تهیه کننده فیلم خانه بیسکوییتی هستند همراه با خانم شرف الدین کارگاه های آموزشی را برای ما ایجاد کردند و تلاش کردند که تمام بچه های سرپل ذهاب در آن ها شرکت کنند و همه بچه ها یک جای ایمن داشته باشند و در کنار هم شادی کنند.

او فیلم های دیگر جشنواره را هم دیده است و ادامه می دهد: فیلم های جشنواره کودکان و نوجوانان خیلی قشنگ بودند و اینقدر فیلم دیدیم که یکسری از آن‌ها را یادمان نیست.

سارا می گوید: جشنواره خیلی خوب بود، کلاس های آموزشی فیلمسازی رفتیم. اختتامیه هم شب خوبی بود و از برگزارکنندگان این جشنواره بسیار تشکر می کنیم.

و بعد ... مهران کنار ما می آید و می گوید: ما به اصفهان آمدیم و تجربه های زیادی را کسب کردیم و مطمئنم در جشنواره بعدی با تجربه های بیشتری شرکت می کنیم. مردم اصفهان مردم خوبی بودند و از آنها تشکر می کنم.

و آخرین قاب تصویر از آنها در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان میان صندلی ها ثبت شد باشد که بال بگیرند و در جشنواره سی و دوم پرواز کنند.

کد خبر 352732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    2 2
    به نظر من باید اسم سایان ودرسا وسوگند روهم مینوشتند