شبنم مقدمی در گفت‌وگو با ایمنا: موافق خشونت در فیلم‌های کودکان نیستم

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: فیلم خوب کودک فیلمی است که برای یک کودک ساخته شود، او را آموزش دهد، پرورش دهد، به کودک هدف دهد و حالش را خوب کند.

شبنم مقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: امیدوارم سال بعد با آثاری که کیفیت بالاتری دارند مواجه شویم البته افزایش کیفیت آثار، مسئله داوری را دشوارتر می‌کند، اما ترجیح می‌دهم کارم دشوارتر باشد اما آثار باکیفیت تری دریافت کنیم.

وی افزود: کودکان بازخورد مناسبی نسبت به این فیلم‌ها داشتند و به خصوص از فیلم‌های موزیکال بسیار لذت بردند. فیلم خوب کودک فیلمی است که برای یک کودک ساخته شود، او را آموزش دهد، پرورش دهد، به کودک هدف دهد و حالش را خوب کند.

داور سی و یکمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: موافق خشونت در فیلم‌های کودکان نیستم. دنیای کودک باید لطافتش را حفظ کند. دنیای کودکان پاک است و آنها گناهی ندارند. در سینمای کودک ساده‌انگاری رایج شده که بهانه است. فیلم کودک باید با تکنیک خوب ساخته شود؛ ضمن اینکه در این جشنواره بازیگرهای خوبی معرفی شدند.

کد خبر 352729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.