نوروزی در گفت‌وگو با ایمنا: جشنواره رونق و شور زیادی در شهر ایجاد کرد

شهردار اصفهان گفت: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان تفاوت‌های زیادی با سال قبل داشت و حضور کودکان، تعدد فیلم‌ها و هنرمندان اصفهانی پررنگ‌تر بود.

قدرت‌الله نوروزی، در حاشیه آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان امسال از رونق و شور بسیار زیای برخوردار بود.

وی با اشاره به ماندگاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، ابراز امیدواری کرد: دبیرخانه جشنواره هر چه سریع‌تر در اصفهان راه‌اندازی شود تا هر ساله شاهد چنین فضای پر شکوهی باشیم.

شهردار اصفهان گفت: استقبال کودکان و شهروندان از فیلم‌های جشنواره سی و یکم بسیار خوب بود و تفاوت‌های زیادی با سال گذشته داشت و برنامه‌های جانبی جشنواره بسیار متنوع، مردمی و جذاب بود.

نوروزی تأکید کرد: حضور کودکان، تعدد فیلم‌ها و هنرمندان اصفهانی در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پر رنگ‌تر بود.

وی با اشاره به اکران برخی از فیلم‌ها در سینماهای چهارباغ، تصریح کرد: در مدت برگزاری جشنواره، چهارباغ مملو از رفت‌ و آمد و حضور گردشگران و شهروندان زیادی بود، برنامه‌های جانبی در این مسیر شور و نشاط مضاعفی به جشنواره بخشیده بود.

کد خبر 352715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.