برشان: اصفهان جایگاه فرهنگی خود را تثبیت کرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان به عنوان یک جریان بین المللی برای اصفهان تثبیت و همه ساله شهر فرهنگ و هنر میزبان برگزاری جریان فرهنگی و هنری خواهد بود.

 اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در خلال این جشنواره رقم خورد اینکه جشنواره به عنوان یک جریان بین‌المللی برای اصفهان تثبیت و همه ساله شهر فرهنگ و هنر میزبان برگزاری این جریان فرهنگی و هنری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها باعث شد از هنرمندانی در حد نام جشنواره بین‌المللی و در شان  شهر و استان اصفهان است تجلیل شود، افزود: همچنین مکاتبات و گزینش‌های صورت گرفته مسبب شد که بهترین افراد برای داوری جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان برگزیده شوند.

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه به برکت این جشنواره ما چند سینما را افتتاح و یا  در دستور کار برای بهره برداری قرار دادیم، ادامه داد: همزمان با شروع جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان  اهدافی که برای چهارباغ ترسیم کرده بودیم  به نتیجه رسید و  در این راستا با قدم هایی مصمم تر حرکت خواهیم کرد.  

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر جامعه صرفه‌جویی را در برنامه‌های جشنواره کودک در دستور کار قرار دادیم، اضافه کرد: نکته حائز اهمیت اینکه ما به دنبال ایجاد محدودیت نبودیم و عدم اسراف و استفاده بهینه از موارد موجود جزو برنامه‌ها بود که با استقبال حداکثری مردم روبه‌رو شدیم.

برشان با بیان اینکه فرصت کم برای اطلاع‌رسانی را از نواقص سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان برشمرد و افزود: اگر زمان کافی در اختیار داشتیم بی شک شرایط را به نحوه ویژه ساماندهی می‌کردیم  تا مردم کامل‌تر و به نحو احسنت از برنامه‌ها بهرمند شوند.

وی ایجاد فضای شور و نشاط را از برنامه‌ها و اولویتهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهاناعلام کرد و گفت: جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان بهانه ای برای بها دادن به کودکان این مرز و بوم است و این رویداد بین المللی انگیزه ها را ارتقا داده و شور فرهنگی، نشاط اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بزرگداشت روز بزرگان ادب، تاریخ، علم و هنر جزو برنامه‌های جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان برای رفع نیاز شهروندان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: گرچه متولی اصلی دستگاه‌های دیگر هستند اما شورا و شهرداری مصمم از تمام فرصت‌ها برای  شور و نشاط اجتماعی سالم برای شهروندان استفاده خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان  یک جریان بین المللی و جهانی است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اختتامیه همچون افتتاحیه باشکوه برگزار شود، افزود: شرکت کننده گان بر اساس نظر سنجی داوران جوایزی را در حد تلاش خود کسب خواهند کرد. 

کد خبر 352709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.