مهرعلیزاده: هنرمندی اصفهان در بخش فیلم و در کسوت میزبان نشان داده شد

استاندار اصفهان گفت: توجه ویژه به فعالیت های کودکان و نوجوانان در اصفهان جای افتخار دارد و مطمئن هستم که با سابقه فرهنگی ایران خواهیم توانست کشورمان را آن طور که لایق شخصیت ایرانی است به دنیا بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده امشب _ چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه_ در آیین اختتامیه سی و یکمینجشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: افتخاری بزرگ است که اصفهان چندین سال  پی در پی میزبان این جشنواره بوده و است. اصفهان در طول تاریخ نشان داده که در زمینه های مختلف فرهنگی سرآمد بوده و هنرمندان ویژه ای در همه رشته ها داشته است و حالا هنرمندیِ اصفهان در بخش فیلم و در کسوت میزبانی نشان داده شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: مطمئنم که در آینده، سطح جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بالاتر خواهد رفت و این جشنواره به عنوان یک مرکز مهم در دنیا برای فیلم های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی افزود: توجه ویژه به فعالیت های کودکان و نوجوانان در اصفهان جای افتخار دارد  و مطمئن هستم که با سابقه فرهنگی ایران خواهیم توانست کشورمان را آن طور که لایق شخصیت ایرانی است به دنیا بشناسانیم.

وی گفت: به همه حاضران و داوران عزیز خیر مقدم عرض می کنم، به عنوان استاندار اصفهان وظیفه دارم هر حمایتی که لازم است از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان انجام دهم.

کد خبر 352663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.