از حرفهای آیت الله جنتی تعجب می کنم

رییس دفتر رییس جمهوری از سفر حسن روحانی به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در هفته اول مهرماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، «محمود واعظی» روز چهارشنبه در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر طبق سال های گذشته تعدادی ملاقات با روسای کشورها و سخنرانی در سازمان ملل پیش بینی شده و  ارزان ترین و سریع ترین راه است تا با تعداد زیادی از روسای کشورها درمورد مسائل دو جانبه و بین المللی تبادل نظر کنیم.

وی به سخنان روز گذشته رییس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و یادآور شد : آیت الله جنتی گفته اند که برخی به نیویورک می روند تا با ترامپ ملاقات کنند، این موضوع برای من عجیب بود.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: ممکن است هر کسی در کوچه و بازار چنین حرفی بزند، اما این که رییس مجلس خبرگان رهبری صحبتی مطرح کند که هیچ پایه و اساسی ندارد و هیچ وقت هم مطرح نبوده است برای من جای تعجب دارد.

واعظی همچنین گفت : از همه بزرگان کشور می خواهم وقتی می خواهند سخنرانی یا مصاحبه کنند، بیشتر بررسی کنند تا مطالبی که می گویند را مردم بیشتر باور کنند.

دلیل حضور نیافتن رییس جمهوری در اجلاس مجلس خبرگان رهبری

وی درباره حضور نیافتن رییس جمهوری در اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: برای روز سه شنبه از قبل برنامه افتتاح و سفر به عسلویه در نظر گرفته شده بود، بنابراین علت حضور نیافتن بخاطر این موضوع بوده است و حرف های دیگری که زده شد دقیق نبود.

واعظی تصریح کرد: ضمن اینکه رییس جمهوری کاملا آمادگی دارد و استقبال می کند از اینکه میزبان اعضای مجلس خبرگان بوده و در فرصت مفصل تری در مورد مطالب مختلف با اعضای مجلس سخن بگوید.

منبع:ایرنا

کد خبر 352647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.