۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
به قوانین رانندگی پایبند باشیم

در حال حاضر در کدامیک از خیابان های شهر مشغول رانندگی هستید، خلوت یا پُر ترافیک، پشت چراغ هستید یا چراغ سبز شده و حرکت را آغاز کرده‌اید؟، اما در هر کدام از این شرایط مهم این است که در رانندگی صبور و به اصول قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌چهارشنبه ساعت 19:30 –  مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیک روان در جریان است و رفت و آمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود ...

بر اساس این گزارش، بزرگراه شهید خرازی شلوغ‌ترین مسیر حرکت این لحظات در شهر اصفهان است، در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه شاهد توقف کامل خودروها هستیم.

حدفاصل خیابان جی از سمت میدان احمدآباد به سمت تقاطع پروین با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو است، اما در مسیر برگشت مشکلی در رفت و آمد خودروها وجود ندارد.

بزرگراه شهید اردستانی و پل چمران از محورهای پر تردد شهر است، خیابان مسجد سید، تقاطع طیب و میدان جمهوری اسلامی از دیگر مسیرهای شلوغ این لحظات شهر اصفهان است.

خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است، تردد خودروها از پل ابوذر مسیر ورودی به خیابان دکتر بهشتی به دلیل توقف‌های دوبل به سختی صورت می‌گیرد.

در حال حاضر در کدامیک از خیابان‌های شهر مشغول رانندگی هستید، خلوت یا پُر ترافیک، پشت چراغ هستید یا چراغ سبز شده و حرکت را آغاز کرده‌اید؟، البته در هر کدام از این شرایط مهم این است که در رانندگی صبور و به رعایت اصول قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشید تا علاوه بر داشتن آرامش بیشتر به حقوق دیگران هم احترام بگذارید.

در بلوار آیینه خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، همچنین به دلیل پارک دوبل خودروها در خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی یک لاین از مسیر خیابان حذف و بر ترافیک این خیابان‌ها افزوده شده است.

کد خبر 352616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.