کلبه "قصه شهرزاد" قصه می گوید

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان، میان گذر فرهنگی چهارباغ، کمی بالاتر از ایستگاه مترو یک کلبه آبی با سقف شیروانی و نرده های چوبی قرار دارد که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان، دو روز بعد از آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، این کلبه شکل و شمایل کامل تری به خود گرفت، با پروانه های رنگی تزئین شد و حالا خانه شهرزاد قصه گو شده است.

در اطراف کلبه، صندلی هایی قرار داده اند و پدران و مادران زیادی منتظر نشسته اند که نوبت فرزندشان برسد که به داخل کلبه برود. یک تن پوش عروسکی فیل طوسی رنگ نیز بیرون کلبه سرگرم بازی و شادی با بچه هایی است که در انتظار هستند تا بتوانند وارد کلبه شوند. صدای موسیقی و شهرزاد قصه گو شنیده می شود. پایان قصه که می رسد، صدای دست و جیغ و هورا از پنجره های چوبی کلبه بیرون می آید.

حالا نوبت تن پوش عروسکی فیل است که داخل کلبه برود و برای بچه هایی که آنجا نشسته بودند و با صبر و دقت قصه گوش دادند، هنر نمایی کند.

مسئول اجرایی روی ایوان ورودی کلبه شهرزاد قصه گو ایستاده و کودکان در انتظار را به آرامش دعوت می کند تا با نظم وارد شوند. مادرها و پدرها نیز هیجان زده منتظرند تا فرزندان شان از داخل کلبه بیرون بیایند و از زبان آن ها وصف داخل خانه شهرزاد قصه گو را بشنوند.

اینجا هم مثل سالن های نمایش فیلم های جشنواره، شلوغ و پر سر و صدا است و همه سعی می کنند از تمام  برنامه های جنبی جشنواره به نحو مطلوب بهره ببرند. شادی و نشاط به قدری در چهره ها موج می زند که هرکسی دلش می خواهد آرزو کند ای کاش همیشه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در شهر جریان داشت.

کد خبر 352609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.