بازگشت مسلمان و حبیب زاده به تمرینات ذوب آهن

سرپرست ذوب آهن گفت: شایعات پیرامون مشکل محسن مسلمان با کادر فنی ذوب آهن، کاملا بی اساس است. این بازیکن از ناحیه همسترینگ در بازی با سپاهان مصدوم شده بود که به تمرینات اضافه شده و مشکلی برای ادامه فصل ندارد.

مجید حاج رسولیها در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد آخرین وضعیت تمرینات ذوب آهن گفت: از امروز - 14 شهریورماه - تمرینات ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز شده است. دو بازیکن مصدوم تیم یعنی حبیب زاده و مسلمان به جمع بازیکنان و تمرینات اضافه شده اند و شایعات پیرامون مشکل محسن مسلمان با کادر فنی ذوب آهن، کاملا بی اساس است. این بازیکن از ناحیه همسترینگ در بازی با سپاهان مصدوم شده بود که به تمرینات اضافه شده و مشکلی برای ادامه فصل ندارد اما مسعود حسن زاده، هنوز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این بازی غایب است.

وی در مورد لیست تیم ملی و حضور فقط ۱ بازیکن از ذوب آهن در این لیست ادامه داد: موضِع ما قبلا توسط آقای آذری مشخص شده ، به نظر می رسد کارلوس کی روش از همان لیست قبلی برای دعوت بازیکنان در این اردو استفاده کرده و امیدوارم به مرور زمان و با گذشت لیگ بازیکنان بیشتری از ذوب آهن در لیست تیم ملی حاضر باشند چرا که از نظر ما چند بازیکن ذوب آهن پتانسیل حضور در تیم ملی را دارا هستند.

سرپرست ذوب آهن، در مورد فعالیت این باشگاه در روزهای پایانی نقل و انتقالات ایران نیز افزود: خرید بسیار مهمی نداریم و چند بازیکن برای تست در تمرینات حاضر شندند که هم بازیکنان ایرانی و هم بازیکنان خارجی جزء این افراد هستند و تا زمانی که چیزی قطعی نشود، خبری را اعلام نخواهیم کرد.

وی در مورد دیدار دوباره با پدیده در جام حذفی خاطرنشان کرد: در بازی لیگ برتر مقابل پدیده به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، حق تیم ما باخت نبود و اگر پنالتی برای تیم ما گرفته می شد، حداقل بازی با تساوی به پایان می رسید و ما به یک امتیاز می رسیدیم. حالا امیدواریم که با سعی و تلاش و انگیزه زیاد بچه ها برای شکست پدیده، در بازی جام حذفی پیروز از زمین خارج شویم.

کد خبر 352591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.