سهم ۸۰درصدی معتادان در تسهیلات اشتغالزایی

نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی و... موظف شده اند که بین ۸۰ تا ۹۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی خود را به معتادان بهبود یافته، پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، مجتبی راعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری فنی و حرفه ای، برخی کلاس های آموزشی در کمپ  های ترک اعتیاد برگزار می شود و بعضی واحدهای تولیدی بزرگ شهرستان در بخش مهردشت، تنها از بین معتادان بهبود یافته، جذب نیرو دارند.

راعی با اشاره به رشد ۲۳درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح کشور در سال گذشته افزود: به همت دستگاه های مسئول، سال گذشته برای بیش از ۸۵۰۰ نفر کلاس های آموزش مهارت زندگی برگزار شده، یک هزار و ۳۵۰ دانشجو، استاد و کارمند در کنار بیش از هشت هزار زندانی و اعضای خانواده آن ها در کلاس ها حضور یافته و ۲۴۰۰نفر ساعت نیز برای کارگران و کارمندان ادارات دولتی کلاس هایی با موضوع اطلاع رسانی در خصوص معضل اعتیاد برگزار شده است.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: اشتغال پایدار از جمله شاخص ترین عوامل در کاهش معضلات اجتماعی است که در همین راستا، واحدهای صنعتی شهرستان که با مشکلاتی روبه رو هستند، شناسایی و در ستاد تسهیل فضای کسب و کار، تصمیماتی در راستای رفع معضلات آن ها اتخاذ شده است.

وی با اشاره به استقلال بخش مهردشت خاطرنشان کرد: چنین موضوعی نیازمند کار کارشناسی و بررسی در مراجعی همچون وزارت کشور است و مسئولان امکان اعمال نظر شخصی خود را ندارند، اما همواره فعال شدن دستگاه های مختلف در این بخش و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان مورد تاکید بوده است.

کد خبر 352564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.