۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین و تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد، ترافیک در حوالی رمپ خروجی این بزرگراه به سمت خیابان آتشگاه قفل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت 20:30- ترافیک در خیابان نواب صفوی مسیر منتهی به چهارراه وفایی بسیار سنگین است.

بر اساس این گزارش، در خیابان دکتر بهشتی از سمت شمال پل فلزی به سمت تقاطع صائب رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، همچنین در خیابان‌های شمس آبادی و حکیم نظامی پارک دوبل خودروها مانع از تردد روان شده است.

اگر قصد دارید از بزرگراه شهیدصیادشیرازی خارج و وارد خیابان جی شوید و به سمت میدان احمدآباد حرکت کنید، بد نیست بدانید که طول این مسیر را در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

خیابان سعادت آباد در هر دو مسیر رفت و برگشت به سمت چهارراه فرایبورگ با حجم زیادی از خودروها رو به رو است.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه ترافیک سنگینی دارد، مشابه این وضعیت را می‌توان حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا مشاهده کرد.

سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، اما  در مسیر جنوب پل ابوذر همچنین چهارراه توحید حجم رفت وآمد پر حجم است.

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین و تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد،  ترافیک در حوالی رمپ خروجی این بزرگراه به سمت خیابان آتشگاه قفل شده است.

خیابان پروین اعتصامی ترافیک روان و رفت وآمد خودروها روان دیده می‌شود، اما در خیابان مسجدسید بار ترافیکی به سمت چهارراه تختی بسیار پر حجم است.

از رانندگان انتظار می‌رود در خیابان‌هایی همچون خیابان‌های علامه مجلسی و احمد آباد که عرض محدودی دارد، از توقف دوبل جدا خودداری کنند چرا که با این اقدام سایر خودروهای عبوری نیز ناچار به توقف می‌شوند.

کد خبر 352527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.