سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود در اصفهان برگزار می شود

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان از برگزاری سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با محوریت رشته های جذاب و با هدف توسعه ورزش خانواده ها و استعدادیابی، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشی حمیدرضا غزنوی در خصوص برگزاری جشنواره زاینده رود گفت: این جشنواره با رویکرد حفاظت از محیط زیست و تاکید بر حفظ و احیای رودخانه زاینده رود، توسعه ورزش خانواده ها، استعدادیابی و همگانی شدن رشته های جدید و مهیج با شعار "طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پرنشاط" در مجموعه ورزشی آبشار اصفهان برگزار می شود و تجلیل از قهرمانان، ملی پوشان و فعالان رشته‌ های هیئت انجمن‌های ورزشی در استان اصفهان دیگر بخشهای آن را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: سقوط آزاد بر روی تشک (بانجی جامپنگ)، بالن، جایرو کوبتر( وسیله پروازی سبک)، کایت موتور، هواپیمای دو نفره، پاراموتور، ماشین های کنترلی، ماشین های رُباتیک، بازی های رایانه ای، فلوربال، هواپیماهای رادیو کنترل از جمله برنامه های جشنواره ملی ورزشی زاینده رود خواهد بود.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان خاطر نشان کرد: جهت یابی، فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، دارت، طناب کشی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، ساواته، کیک بوکسینگ واکو، کریکت، جت اسکی، جت بُت، اسکی روی آب، موج سواری نیز دیگر رشته های زیر مجموعه این هیئت است که شماری از آنها در این رویداد ورزشی اجرا خواهند شد.

غزنوی تصریح کرد: این جشنواره مشتمل بر بخشهای گوناگون مانند برپایی نمایشگاه، معرفی تمامی رشته ها، استعدادیابی از شهروندان علاقه مند، برگزاری مسابقات استانی دوستانه و بازی های نمایشی خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره زاینده رود تاکید کرد: اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و جریان دائمی زاینده رود به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات مردم، بر کسی پوشیدع نیست و بر همین اساس این رویداد ورزشی به نام زاینده رود نامگذاری و تاکنون ۲ رویداد با این عنوان در سطح ملی در طی سالهای ۹۵ و ۹۶ در کلانشهر اصفهان و در جوار این رودخانه برگزار شده است که استقبال چشمگیر شهروندان را به همراه داشت.

غزنوی اظهارکرد: برگزاری چنین جشنواره هایی شور و نشاط اجتماعی، همگانی شدن و آشنایی بیشتر مردم با رشته های جدید را بدنبال دارد. اگرچه رشته های انجمن های ورزشی جدید است، اما بسیاری از آنها را می توان در اماکن مختلف و با صرف کمترین هزینه انجام داد.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان در ادامه با اشاره به حمایتهای معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای برگزاری این رویداد، افزود: به غیر از کمیته های ورزشی این هیئت، تمام هیئت های شهرستانی نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری این جشنواره سهیم هستند.

کد خبر 352520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.