بیش از ۹۰ درصد معابر روستایی تیران آسفالت شده است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از ۹۰ درصد از معابر روستایی شهرستان تیران و کرون آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه آسفالت معابر روستایی شهرستان تیران و کرون با اشاره به نهضت آسفالت در روستاهای این شهرستان اظهارکرد: بیش از 90 درصد از معابر روستایی شهرستان تیران و کرون آسفالت شده و مابقی معابر نیز با اختصاص قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن آسفالت می شود.

وی افزود: طی سال گذشته با اختصاص قیر رایگان به روستاهای شهرستان تیران و کرون، نهضت آسفالت در روستاهای این شهرستان اجرا شده و نهضت آسفالت معابر روستایی استان اصفهان در روستای ورپشت این منطقه صورت گرفته است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه  زیرسازی و جدول گذاری معابر روستایی توسط بنیاد مسکن و دهیاری ها انجام شده، ادامه داد: معابر فاقد آسفالت زیر سازی و اقدامات زیر ساختی دارند که با اختصاص قیر عملیات آسفالت در این معابر انجام می شود.

وی با بیان اینکه 40 روستای شهرستان تیران و کرون مورد حمایت طرح های روستایی دولت قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: ارایه خدمات به روستایی طی سال های گذشته منجر به کاهش و میانگین منفی مهاجرت ها از شهر به روستا شده است.

حججی به دغدغه مردم و مسوولان محلی روستایی این منطقه برای توجه به جنبه های گردشگری اشاره کرد و گفت: طرح هادی روستاهای خمیران، جاجا و کردعلیا به روستای گردشگری تغییر یافته و بر این اساس توسعه روستا با حفظ ظرفیت های گردشگری و تاریخی انجام می شود.

کد خبر 352508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.