روند بررسی طرح هادی روستاها بازنگری می شوند

تیران-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: با موافقت فرمانداران و وجود ظرفیت های گردشگری در روستاها، طرح هادی روستایی به رویکرد گردشگری بازنگری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، غلامحسین خانی در دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: پس از زلزله غرب کشور، بنیاد مسکن استان اصفهان با تشکیل ستاد بازسازی در آن منطقه، بیش از ۲۱ هزار پرونده تسهیلات بانکی برای بازسازی منازل زلزله‌زدگان غرب کشور تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کمک های مردم و امکانات دولتی برای تامین نیاز مردم منطقه سرپل‌ذهاب در ساماندهی زندگی و رفع مشکل مسکن آنها موثر بوده، افزود: با مدیریت منطقه کار بازسازی با مشارکت اهالی این شهرستان در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه خدمات رسانی در منطقه غرب کشور در ارایه فعالیت های این نهاد در استان اصفهان خللی ایجاد نکرده، تصریح کرد: طرح هادی روستایی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام شده و کار بازنگری این طرح ها در حال انجام است، اما سرعت انجام بازنگری به دلیل محدودیت های اعتباری به کندی انجام می شود.

وی ادامه داد: با مشارکت مسئولان محلی، بازنگری طرح هادی روستایی انجام می شود که در صورت همکاری و مشارکت مسئولان امیدواریم به زودی این طرح ها مورد بازنگری قرار گیرد.

خانی با اشاره به ظرفیت های گردشگری در روستاهای شهرستان های استان اصفهان گفت: با موافقت فرمانداران و وجود ظرفیت های گردشگری در روستاها، طرح هادی روستایی به رویکرد گردشگری بازنگری می شود.

وی یادآورشد: در بازنگری طرح های روستایی نیازها دیده می شود و در روستاهای دارای پتانسیل گردشگری، توسعه روستا و ارایه خدمات بر اساس هویت گردشگری و تاریخی آن ها انجام می شود تا اینکه این پتانسیل روستایی حفظ شود.

کد خبر 352506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.