قفل رکود ساخت و ساز با بسته تشویقی شهرداری باز می شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: قفل رکود ساخت و ساز که به دلیل مشکلات اقتصادی اتفاق افتاده، با بسته تشویقی ارایه شده از سوی شهرداری در اصفهان باز می‌شود.

سیداحمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بسته تشویقی ساخت و ساز در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان براساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور رونق ساختمان سازی همچنین مدیریت ساخت هایی که در شهر صورت گرفته و به دلیل مشکلات مالی بلاتکلیف و نیمه تمام باقی مانده، اجرا شده است.

وی ادامه داد: این بسته تشویقی در حوزه‌های تجاری، اداری، صنعتی و تراکم‌های مسکونی که از جنس ارزش افزوده است، تدوین و مصوب شده و در مقایسه با سایر بسته هایی که در سنوات گذشته ابلاغ شده، متفاوت است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه در بسته جدید تشویقی ساخت و ساز دریافت نقدی مبلغ عوارض تنها معادل۳۰ درصد است، گفت: این موضوع، جاذبهای برای استفاده از بسته تشویقی ساخت و ساز ایجاد کرده است، البته در خصوص میزان و نوع تخفیف‌ها و پرداخت نیز تغییراتی را در بسته جدید شاهد هستیم.

وی اظهارکرد: قفل رکود ساخت و ساز که به دلیل مشکلات اقتصادی اتفاق افتاده، با بسته تشویقی ارایه شده از سوی شهرداری در اصفهان باز می‌شود.

حسینی‌نیا ادامه داد: براساس نگاهی که به فعالان اقتصادی در حوزه ساخت و ساز وجود دارد، بسته تشویقی به بهبود آن در شهر همچنین حمایت از تولید مسکن و ابنیه در کلانشهر اصفهان کمک خواهد کرد.

کد خبر 352495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.