امکانات هنرستان های تیران مطابق با سیاست های آموزشی نیست

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: امکانات هنرستان و کاردانش های فنی این منطقه مطابق با سیاست های آموزش و پرورش نیست.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: هدایت بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان برای تحصیل در رشته های فنی از سیاست های آموزش و پرورش است که این سیاست گذاری در شهرستان تیران و کرون با هدایت ۵۲ درصد از دانش آموزان در حال انجام است.

وی افزود: امکانات کارگاهی و فنی هنرستان و کارودانش های شهرستان تیران و کرون محدود و قادر به پاسخگویی به نیاز دانش آموزان نبوده و امکانات این مدارس مطابق با سیاست های آموزش و پرورش مبنی بر جهت دهی و هدایت دانش آموزان به رشته های فنی نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه امکانات فعلی گارگاه ها پاسخگوی نیاز دانش آموزان رشته های فنی نیست، تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت در رشته های فنی افزایش امکانات و ارتقاء تجهیزات ضروری است.

وی اضافه کرد: چهار هنرستان و کار و دانش فنی ویژه دختران و پسران در این شهرستان راه اندازی شده و اختصاص امکانات و تجهیزات متناسب با رشته ها نیاز است.

مرزبان یادآورشد: خانواده ها و دانش آموزان در اجرای سیاست تحصیل در رشته های فنی همکاری خوبی با مدارس داشته اند و برای تحصیل در رشته های نظری اصراری وجود نداشته است.

کد خبر 352442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.