نتایج آزمون ارشد بعدازظهر امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه اعلام می‌شود و نتایج نهایی این آزمون در دانشگاه آزاد نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دکتر حسین توکلی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی تعداد ۱۸۸ هزار و ۸۷۱ نفر از پذیرفته شدگان نهایی ۱۲۷ کد رشته امتحانی از ۱۴۱ کد رشته امتحانی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۴ کد رشته امتحانی دیگر از ۱۴۱ کد رشته امتحانی و برخی از کد رشته امتحانی دارای شرایط خاص دانشگاهها با هماهنگی ارگان‌های ذیربط مطابق بند "الف" مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی پذیرفته شدگان امروز منتشر می‌شود، متعاقبا اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور خاطر نشان کرد:‌ نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد . بدیهی است داوطلبانی که هم در موسسات آموش عالی و هم در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده باشند منحصرا باید در یکی از کدرشته قبولی ثبت نام کنند. به عبارت دیگر ثبت نام در ۲ کد رشته محل و ۲ دانشگاه همزمان امکان پذیر نخواهد شد.

دکتر توکلی تاکید کرد: پذیرفته شدگانی که فهرست اسامی آنان امروز منتشر می‌شود برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه ای که امروز همزمان با نتایج اعلام خواهد شد ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. در صورتی که تاریخ مشخصی برای پذیرفته شدگان از سوی این مراکز اعلام نشده باشد داوطلبان باید در یکی از روزهای چهارشنبه ۱۴ و شنبه ۱۷ و یکشنبه ۱۸ شهریور ماه به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم مراجعه برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.

کد خبر 352408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.