۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
بودجه سه سازمان شهرداری تصویب شد

لایحه تفریغ بودجه سازمان‌ ورزش، سازمان فرهنگی، تفریحی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان ورزش شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در جلسه علنی فردا بررسی خواهد شد.

کورش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در جمع بندی مذاکرات تفریغ بودجه سازمان ورزش شهرداری در سال ۹۶  مقرر شد به منظور ایجاد موازنه در حساب سازمان‌های فرهنگی تفریحی و وزرش در سال ۹۶ شهرداری اصفهان تا پایان سال جاری مبلغ ۱۶ میلیارد ریال به سازمان ورزش و ۲۵ میلیارد ریال به سازمان فرهنگی  تفریحی پرداخت کند، اظهار کرد: همچنین گزارشی در خصوص چگونگی پرداخت حق بیمه، خدمات مربیان و حق مشاوران ارایه شود.

علیرضا نصر اصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در خصوص این لایحه اظهار کرد: امیال برای آخرین بار تفریغ بودجه سازمان ورزش را جداگانه بررسی می کنیم و از سال آینده بودجه سازمان ورزش در بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بررسی خواهد شد.

علی حاجیان، معاون امور مالی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان  اینکه در حال حاضر سازمان ورزش معاون مالی ندارد، اظهار کرد: بودجه مصوب این سازمان در سال ۹۶ حدود ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این بودجه تخصیص داده شد.

وی به افزایش ۲۸ درصدی درآمدهای سازمان ورزش فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: با افزایش درآمدها کمبود بودجه را جبران کردیم.

مهدی مزروعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این بخش خواستار تعیین تکلیف ۳۸۷ مغازه و واحد تجاری در اختیار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شد.

لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان ورزش و همچنین سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان هر کدام با ۱۰ رای موافق تصویب شد.

همچنین در ادامه این جلسه لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز با اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز در جلسه علنی شورای شهربررسی شد و این لایحه نیز با ۱۰ رای موافق اعضا به تصویب رسید.

کد خبر 352405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.