رفع نقاط حادثه‌خیز، اولویتی انکارناپذیر در لنجان

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: چندین پروژه مهم نیمه تمام در شهرستان لنجان وجود دارد که به دلیل وقوع تصادفات مختلف به "قتلگاه" معروف شده اند، محور ورنامخواست_سفید دشت و تقاطع سه راهی زمان آباد چرمهین از آن جمله هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در آیین افتتاح و بهره برداری از پل دوم استراتژیک غدیر محور اصفهان-شهرکرد اظهار کرد: طبق آمارهای ارایه شده از سوی کارشناسان ۹۰ درصد جابه‌جایی‌های بار و مسافر زمین‌محور بوده که این مهم ضرورت افزایش ایمنی و انضباط جاده‌ای را دو چندان می‌کند و با توجه به قرار گرفتن شهرستان لنجان در مسیر مواصلاتی چند استان کشور این شهرستان نیز نیازمند مناسب‌سازی و تامین امنیت جاده‌ها است.

وی افزود: چندین پروژه مهم نیمه تمام در شهرستان لنجان وجود دارد که به دلیل وقوع تصادفات مختلف به قتلگاه معروف شده اند، محور ورنامخواست_سفید دشت و تقاطع سه راهی زمان آباد چرمهین از این جمله هستند.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به کشته شدن ۹ نفر از هموطنان در شش ماه گذشته در محور ورنامخواست_سفید دشت، تصریح کرد: بار ترافیکی بالا و برخوردار نبودن از زیرساخت‌های لازم در محور حادثه‌خیز و پرتردد سفیددشت سالانه منجر به کشته شدن افراد زیادی در این محور میشود به همین دلیل از معاون وزیر راه و شهرسازی درخواست می کنیم در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه چاره‌اندیشی شود تا این محور با سرعت هرچه بیشتر دو طرفه شده و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه جاده های مواصلاتی و منتهی به شهرستان لنجان در تمامی سال پذیرای مسافرینی است که از طریق جاده از این شهرستان عبور می کنند، ادامه داد: حوادث جاده‌ای شهروندان شهر چرمهین، روستای زمان آباد و بسیاری از گردشگران را با مشکلات فراوانی مواجه کرده و تقاطع سه راهی زمان آباد چرمهین از نقاط حادثه‌خیز این شهرستان هستند که سبب افزایش آمار کشته‌ها و همچنین خسارت‌های فراوانی به عموم مردم شده است.

صفرخانلو اضافه کرد: رفع نارسایی‌های جاده‌ای شهرستان لنجان را نیازمند عزم همه مسئولان بوده و امیدواریم با نگاه جهادی معاون وزیر راه و شهرسازی به بازگردن گره راه های کشور شاهد باز شدن گره های موجود در اتمام پروژه های نیمه تمام و مسیرهای حادثه خیز شهرستان لنجان باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای هر شهروند و یا مسافر، ایمنی در سفر است، عنوان کرد: در گذشته دو طرفه بودن پل غدیر باعث ایجاد ترافیک بالا خصوصا در روزهای پایان هفته می شد که این مسئله شیرینی سفر را از مردم می گرفت و افتتاح این پروژه سبب شد تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

کد خبر 352395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.