تلاش کی روش برای قانع کردن

کارلوس کی روش، دوشنبه شب میهمان برنامه نود بود و در مورد مسائل زیادی پیرامون تیم ملی، صحبت کرد اما صحبت های او آنچنان که باید و شاید قانع کننده نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی روش دوشنبه شب میهمان عادل فردوسی پور و مانند همیشه با طفره رفتن از مسائل، جواب طرف مقابل خود را می داد. کی روش، در ابتدا اظهار کرد که هنوز سرمربی تیم ملی نیست اما مسئولیت لیست دیروز تیم ملی را به عهده گرفت. سپس حضور در ایران را یک افتخار دانست و این درحالی بود که کی روش از قبل از جام جهانی در مصاحبه های خود همیشه سخن از رفتن می زد.

کی روش همان بهانه های همیشگی را داشت و باز هم تقصیرها را گردن فدراسیون فوتبال ایران و تیم های ایرانی انداخت اما مثل همیشه، لزوم موفقیت را همکاری همه ارکان دانست. این مربی که حتی خبر قبول مربیگری اش در الجزایر نیز به گوش رسید و یک بار در بیانیه ای از تیم ملی خداحافظی کرد، گفت که پیگیر بازی های ملی برای تیم ملی فوتبال بوده است و حتی با ازبکستان هم به توافق رسیده است. ازبکستانی که تیم کارلوس کی روش بیش از هر تیم دیگری در مقابل این تیم قرار گفته و قبل از جام جهانی نیز یک بار با این تیم بازی دوستانه داشته است.

در مورد پرونده سردار آزمون و مقایسه آن با داستان عقیلی و رحمتی، او اتهامات را متوجه بازیکنان قدیمی دانست و گفت که سردار آزمون، هیچگاه تیم ملی را ترک نکرده و دلایل خود را داشته است. حتی اگر حرف کی روش درست باشد و او از تیم ملی به طور موقت مرخصی گرفته باشد، باید حداقل یکی دو بازی از تیم ملی دور باشد، نه این که در لیست اولین اردوی بعد جام جهانی حضور داشته باشد. او حتی مسائل نژادی و دینی را هم به موضوع آزمون ربط داد که بازی کردن آندرانیک تیموریان که ارمنی بود، نشانه خوبی برای همکاری عالی تیم ملی با بازیکنانی با نژاد یا ادیان متفاوت است.

کارلوس کی روش، گل به اسپانیا را از پنج زاویه درست می دانست اما یک زاویه ای که تلویزیون نشان داد و سیستم کمک داور ویدیویی آن را بررسی کرد، نشان داد که این گل کاملا آفساید بود. کی روش دلیل دعوت نکردن از سیدجلال حسینی را جوانگرایی در تیمش دانست اما در همان تیم ملی، پژمان منتظری خیلی از حسینی کوچک تر نیست ولی در لیست اردوی تیم ملی قرار دارد؛ به هر حال، کارلوس کی روش در مصاحبه تلویزیونی خود، برخی از مسائل را تشریح کرد که شاید قانع کننده به نظر نرسد اما مربی پرتغالی تیم ملی، به نظر می رسد فعلا در سمت خود باقی مانده و در جام ملت های آسیا نیز سرمربی تیم ملی خواهد بود.

کد خبر 352382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.