دیگر نگویید در ایران فقط سپاهان!

پنجمین شماره رسانه الکترونیک " فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " لطفا دیگر نگویید در ایران فقط سپاهان"  عنوان اصلی این روزنامه است که در آن به حضور احسان حاج صفی در تبریز واکنش نشان داده و به عکس العمل هواداران سپاهان نسبت به این انتقال اشاره کرده است.‌ با توجه به اینکه احسان حاج صفی و پیشتر نیز بازیکنانی مانند علی کریمی و مهدی شریفی شعار می دادند که در ایران فقط برای سپاهان بازی می کنند، این روزنامه درخواست کرده برای نشان دادن ژست های تعصب گونه برای هواداران دیگر کسی نگوید " در ایران فقط سپاهان!
" عراق علیه ذوب آهن" عنوان دیگر این روزنامه است که در آن با اشاره به احتمال حضور باشگاهی عراق در لیگ قهرمانان آسیا نوشته که اگر این  اتفاق رخ دهد و عراق همه شرایط حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشد، سهمیه باشگاهی ایران در این تورنمنت از سه به علاوه یک به ۲+۲ تغییر میکند و در این شرایط ذوب آهن به جای حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید راهی پلی آف شود.
سوتی که باعث سوتی شد، کی تو رو میشناسه، زنوزی برای خالد هم کیسه را شل کند، آتشبار تیم ملی در انحصار لژیونرها، صدا و سیما از باشگاه های شهرستانی پول طلب می کند؟ و سپاهانی ها غایب تیم ملی از دیگر عناوین پنجمین شماره رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 352373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.