شهدای مدافع حرم برای حفظ اسلام فراتر از مرزهای کشور مبارزه می کنند

هنگام ظهر است و صدای ملکوتی اذان ظهر در فضا طنین انداز شده و نوای روح بخش الله اکبر انسان را به بهترین عمل و انجام فریضه الهی فرا می خواند...

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ در این فضای معنوی طالبی، مشاور شهردار در امور ایثارگران و فاطمه زارع، مشاور شهردار در امور بانوان با خانواده و همسر شهید سید سجاد حسینی، مدافع حرم دیدار می کنند.

طالبی در این دیدار به  جایگاه مقدس شهدا اشاره می کند و می گوید: همیشه به این می اندیشیدم که کسانی هستند که ادامه دهنده راه شهدا باشند و امروز از دیدن جوانان مومن و متعهدی که در جهت دفاع از آرمان های انقلاب تربیت شدند بسیار خرسند هستم، شهدای مدافع حرم برای حفظ اسلام فراتر از مرزهای داخل کشور مبارزه کرده تا هجمه ای وارد کشور نشود.

مشاور شهردار در امور ایثارگران اصفهان فرزندان شهدا را نور چشم ملت انقلاب اسلامی می داند و و ادامه می دهد: امروز به اینجا آمدیم تا از شما روحیه بگیریم. هنگامی که شما فرزندان شهدا را می بینم خاطرات گذشته و دوران جنگ برایم مرور می شود.

وی اضافه می کند:  شهدا با نیت خدمت به اسلام در میدان جنگ حضور یافتند و به طور یقین خداوند هم به بازماندگان شهدا صبر برای تحمل این فقدان را عطا می کند.

وی تاکید می کند: شهید بهشتی و شهید باهنر از شخصیت های برجسته دوران گذشته و از نمونه های بی نظیری بوده که امروز الگوی نسل جوان هستند و بدانید که فرزند شهید بودن و همسر شهید بودن لیاقتی بوده که خداوند نصیب شما کرده است.

آروزی پدر شهید...

لحظاتی سکوت فضا را فرا می گیرد و پس از چند دقیقه سید السادت حسینی، همسر شهید مدافع حرم با طمائینه سکوت را شکسته و می گوید:پدرم پاسدار بود و یک ماه پس از تولد من شهید شد. من ۱۸ ساله بودم که ازداوج کردم. ما دو خواهر هستیم و چون برادری نداشتم، یکی از آرزوهایم این بود که همسرم مانند پدرم پاسدار باشد و راه ایشان را ادامه دهد اما در آن زمان چون جنگ تمام شده بود به شهادت او فکر نمی کردم.

وی با آرامش و تبسمی که بر لب دارد، دست نوازشی بر سر فرزند خردسالش می کشد و می گوید: مادرم برای بزرگ کردن فرزندانش زحمات زیادی کشیده و علاوه بر امور منزل و رسیدگی به فرزندان به تحصیل هم ادامه داد و به حکمت خداوند راضی ایم و امیدوارم که ادامه دهنده راه پدر و همسرم شهیدم باشم.

کد خبر 352322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.