سازمان گردشگری در شهرداری راه‌اندازی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی سازمان گردشگری در شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمدزندآور پیش از ظهر امروز (یکشنبه)در  چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به لزوم ارتقای ستاد گردشگری شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: ضروری است ساختار و تشکیلات سازمانی ستاد گردشگری به سازمان یا مدیریت گردشگری تغییر کند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات موجود در هر هفته دو الی سه مکاتبه از سوی شهرداری با سازمان میراث فرهنگی انجام و جواب این مکاتبات به بخش‌های مختلف شهرداری ارجاع داده می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که در برخی موارد شاهد موازی کارهایی هستیم که بهتر است ساماندهی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر به فراخور زمان فعال سازی ستاد اربعین را در دستور کار داریم، گفت: چنانچه مسئولان نسبت به ظرفیت بالای گردشگری در اصفهان به دنبال درآمدزایی پایدار و نداشتن نگاه مقطعی به گردشگری هستند باید همه ظرفیت‌های گردشگری را رصد کنند.

وی افزود: ضروری است که شهردار، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به راه‌اندازی سازمان یا مدیریت گردشگری به طور متمرکز با چارت تشکیلاتی مشخص، مکان معین، چشم انداز و برنامه‌های تدوین شده اقدام کنند.

کد خبر 352317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.