امنیت بستر و اساس توسعه است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برای توسعه هر شهر و جامعه ای وجود امنیت شرط اول است و امنیت بستر، پایه و اساس هر توسعه ای به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی ظهر امروز (یکشنبه) در آیین افتتاح و بهره برداری از دومین ساختمان کلانتری بهارستان اظهار کرد: همانگونه که شهر بهارستان یکی از شهرهای خوب کشور در طراحی و ساخت به شمار می رود، باید بخش امنیت بهارستان نیز نمونه و الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از دومین کلانتری شهر بهارستان در راستای افزایش امنیت، آسایش و نظم عمومی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان صورت گرفت که جای بسی خرسندی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دومین کلانتری شهر جدید بهارستان در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع و با صرف هزینه ای بالغ  بر ۱۹ میلیارد ریال ظرف مدت یکسال احداث شده است، افزود: تا سه روز آینده این کلانتری فعالیت خود را با استقرار نیروهای پلیس آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای ساخت سومین کلانتری در شهر بهارستان انجام شده که امیدواریم بتوانیم بهتر و بیشتر از گذشته برای افزایش امنیت عمومی در خدمت مردم باشیم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: اعتقاد داریم امنیت در حوزه شهر بهارستان خوب و شرایط مناسبی دارد، اما از آنجا که پلیس باید برای ارایه خدمات انتظامی و ترافیکی بیشتر در دسترس قرار گیرد احداث کلانتری در شهر بهارستان را عملیاتی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: امکانات، تجهیزات و تعداد کارکنان این کلانتری مطابق استانداردها خواهد بود.

کد خبر 352310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.