تکمیل ۵۱ درصد پروژه مسکن مهر استان در ۶ سال اخیر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۹ درصد مسکن مهر استان قبل از دولت یازدهم و دوازدهم افتتاح شد و ۵۱ درصد باقیمانده ظرف شش سال اخیر و در دولت تدبیر و امید به نتیجه رسید و خدمات زیربنایی و روبنایی آنها در شش سال گذشته تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله غلامی ظهر امروز (یکشنبه) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید بهارستان اظهار کرد: در هفته دولت ۱۷۳ کیلومتر راه، ۲۹۶ واحد مسکن مهر و هشت پروژه عمران و بهسازی در بافت‌های ناکارآمد شهری در استان اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در هفته دولت ۱۷۳ کیلومتر مسیر به سرجمع راه های استان اصفهان اضافه شد، ادامه داد: دو بانده کردن بسیاری از مسیرهای حادثه آفرین، سبب کاهش میزان بروز حوادث و تصادفات شده است.

غلامی با بیان اینکه در استان اصفهان ساخت ۱۱ درصد مسکن مهر کل کشور در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در مجموع ساخت ۲۱۱ هزار واحد مسکونی مهر شامل ۱۶۱ هزار واحد شهری و ۵۰ هزار واحد روستایی در دستور کار قرار گرفت که شهر جدید بهارستان ۲۵ درصد مسکن مهر استان را در خود جای داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: ۴۹ درصد مسکن مهر استان قبل از دولت یازدهم و دوازدهم افتتاح شد و ۵۱ درصد باقیمانده ظرف شش سال اخیر و در دولت تدبیر و امید به نتیجه رسید و خدمات زیربنایی و روبنایی آن ها در شش سال گذشته تکمیل شد.

غلامی با بیان اینکه همزمان با افتتاح پروژه های شهرجدید بهارستان، طرح های دیگری افتتاح خواهد شد، گفت: افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر در نایین، شهرضا و آران و بید گل، افتتاح ۳۱ پروژه روبنایی در سایت های مسکن مهر استان همچنین دوباب مدرسه و سه باب مسجد از دیگر پروژه های بهره برداری شده در هفته دولت است.

کد خبر 352308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.