مشکلات داوری اتفاقی نیست/المپیاکوس نامه رسمی ارسال کرد

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: حداقل شش امتیاز را به خاطر مشکلات داوری از دست داده ایم و وقتی در همه بازی ها این مسائل رخ می دهد، دیگر این مسئله اتفاقی نیست.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مشکلات داوری در بازی های این فصل تیم فوتبال سپاهان و این که آیا این باشگاه، نسبت به این اشتباهات اعتراضی به سازمان لیگ یا کمیته داوران ارائه کرده یا نه؟ اظهار کرد: روز چهارشنبه - ۷ شهریور ماه - به فدراسیون فوتبال رفتم تا صحبت کنم، البته اعتراض ما فقط مختص به بازی با پارس جنوبی نیست و در هر شش بازی اخیر مشکلات داوری وجود داشته است. ضمن اینکه چهار یا پنج پنالتی برای تیم ما گرفته نشده که کارشناسان داوری آن ها را تایید کردند.

وی افزود: در سه بازی، بازیکنان تیم حریف باید در نیمه اول اخراج می شدند یا در بازی مقابل پارس جنوبی گل سالم ما قبول نشد و یک پنالتی بی مورد علیه ما گرفته شد. حداقل شش امتیاز را به خاطر مشکلات داوری از دست داده ایم و وقتی در همه بازی ها این مسائل رخ می دهد، دیگر این مسئله اتفاقی نیست.

به صورت مکتوب اعتراض کردیم

مدیر عامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: سوال ما این است که آیا علیه سپاهان و ذوب آهن جریانی است؟ پنالتی گرفته نشده برای ذوب آهن در برابر پدیده مشهد از روی سکو هم مشخص بود، اما برای ما به صورت ویژه، اشتباهات داوری بسیار زیادی رخ داده است. در بازی با سپیدرود، دروازه بان حریف باید اخراج می شد و در بازی با پیکان هم داور می بایست علی حمودی را در همان نیمه اول با کارت قرمز جریمه می کرد. در بازی تراکتور هم پنالتی ما گرفته نشده، البته اعتراضات خود را به صورت مکتوب به همراه سی دی صحنه ها به مراجع ذی ربط ارسال کرده ایم.

قرار بود ارز دولتی داده شود

تابش در مورد این که آیا این باشگاه در تعطیلات لیگ برتر برای تیم فوتبال اردوی برون مرزی دارد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: با این شرایط مالی و ارزی، برنامه برون مرزی ممکن نیست. در اردوی پیش فصل که تیم به ترکیه سفر کرد، قرار بود ارز دولتی به ما داده شود و حتی از فدراسیون هم مجوز گرفتیم که این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر در داخل کشور هم نمی توان سفر کرد و هزینه ها سه برابر شده است.

وی ادامه داد: حتی قیمت آب معدنی هم دو برابر شده و یا قیمت موز و سایر میوه ها رشد چشمگیری داشته است. با توجه به این که سپاهان نزدیک به ۲۰ تیم فوتبال از نونهالان تا پیشکسوتان به همراه ۳۰۰۰ ورزشکار و مربی دارد و حتی قیمت بلیط سفرهای هوایی هم دو برابر شده شرایط سختی را سپری می کنیم. به عنوان مثال تنها برای تهیه آب معدنی برای این تعداد ورزشکار، کادر فنی و پزشکی و خدمات تیم ها به دلیل افزایش قیمت باید هزینه زیادی پرداخت کنیم، ضمن اینکه تامین لباس تیم ها، وسایل کمک آموزشی و سایر خدمات برای این ورزشکاران، بسیار سخت و هزینه بر است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: چندین ماه است که به دنبال این هستیم که بخش عمده ای از درآمدهای باشگاه که از حق پخش است را به دست بیاوریم، اما متاسفانه شایعاتی هست که برخی باشگاه ها به صدا و سیما پول می دهند تا بازی تیمشان پخش شود و این اتفاق بدی است که البته امیدوارم واقعیت نداشته باشد.

المپیاکوس نامه رسمی ارسال کرد

تابش در خصوص آخرین وضعیت احسان حاج صفی گفت: برخی عنوان کرده اند که سپاهان در این مورد جو سازی کرده است. نامه کتبی باشگاه المپیاکوس را داریم و دو شب پیش با مدیرعامل این باشگاه صحبت کردم که ایشان نامه رسمی را برای ما ارسال کرد. 

وی اضافه کرد: باشگاه المپیاکوس ۵۰۰ هزار یورو برای احسان حاج صفی می خواهد که این رقم نزدیک به ۷ میلیارد تومان می شود و با توجه به در دسترس نبودن ارز دولتی، نمی توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم زیرا خود احسان نیز قیمتی برای قراردادش می خواهد و باشگاه هم مجوزی برای خرید ارز در این زمینه ندارد. این مبلغ برای آزادسازی قطعی او از باشگاه است و برای انتقال قرضی، باشگاه مقابل علاقه ای نشان نداده است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت علی محمدی اظهار کرد: جلال از خانواده سپاهان است، با او صحبت کردیم و نگرانی های او را از بابت بازی نکردن از بین بردیم. البته این مسئله، به عملکرد خود او در بازی ها و تمرینات بستگی دارد.

تابش تصریح کرد: در همه رشته ها، بسیار خوب کار کرده ایم اما پرداخت هزینه ها برای ما مشکل است. ۷۰ تیم داریم که همگی در حد قهرمانی هستند، ولی حتی تیم هندبال ما در آسیا بود که به دلیل مشکلات ارزی، نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. در مجموع همه تیم های ما تیم های بسیار خوبی هستند، اما هزینه های این تعداد تیم، برای ما دردساز است.

وی درباره عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا خاطر نشان کرد: در وزنه برداری با کسب مدال طلای سهراب مرادی و بهداد سلیمی، صحنه های غرور انگیزی دیدیم و حتی در کشتی هم بسیار خوب بودیم. اما انتظارات از تیم فوتبال و برخی از ورزش های رزمی خیلی بیشتر بود.

کد خبر 352288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.