ضرورت تدوین سند جامع زیباسازی و برنامه‌ریزی بر اساس آن

لایحه تفریغ بودجه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های شهرسازی، معماری و عمران و بهداشت، سلامت و خدمات شهری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی طهرانی، معاون امور مالی و  اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه سازمان زیباسازی طی شش ماه از سال ۹۶ تقریباً تعطیل بوده و در سرگردانی به سر می ‌برده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی این سازمان درآمد نداشت و بدهی‌های آنبه پیمانکاران از سال ۹۴ هنوز پابرجاست. حجم بالای بدهی ها منجر شد که سازمان زیباسازی توان اجرای پروژه را نداشته باشد.

معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال جاری حجم بالایی از بدهی های سازمان زیباسازی را پرداخت می‌کنیم، ادامه داد: ساماندهی جدی این سازمان در دستور کار است.

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه میزان هزینه‌ها و درآمد سازمان زیباسازی هم‌خوانی ندارد، گفت: سند جامع زیباسازی باید تدوین و بر اساس آن برنامهریزی شود.

وی ادغام سازمان زیباسازی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز را نادرست اعلام کرد و گفت: ما در این زمینه تجربه ادغام سازمان ها را در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشتیم و تجربه خوبی نبوده است.

در نهایت تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با ۱۱ رای تصویب شد.

کد خبر 352284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.