بهره برداری از منازل مسکونی ویژه محرومان و مددجویان در بادرود

نطنز-منازل مسکونی ۲۴ واحدی ویژه محرومان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بادرود با حضور معاون استاندار اصفهان به صورت رسمی افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مصطفی رضازاده در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت در بادرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۴۴ واحد منزل مسکونی ویژه محرومان و مددجویان این شهرستان ۲۴ واحد واقع در شهر آزادگان بادرود بعد از دو سال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: واحدهای تکمیلی به‌طور متوسط ۷۵ مترمربع با ۶۷ میلیون تومان قیمت تمام‌ شده است و بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تسهیلات بانکی کم‌بهره از محل تسهیلات مقاوم‌سازی بنیاد مسکن به متقاضیان پرداخت‌ شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نطنز با بیان این که فاز دوم پروژه که شامل تکمیل 20 واحد دیگر  است به‌زودی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد نیز برای هر مددجو مبلغ ۲۵ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده تا روند خانه‌دار شدن مددجویان سرعت بیشتری بگیرد.

مهدی محبی، رییس بهزیستی نطنز تصریح کرد: اداره بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش حدود ۳۲ میلیون تومان با مشارکت حساب ۱۰۰ امام(ره)، بنیاد مستضعفان و بهزیستی به خانواده‌های دو معلولی کمک کرده و خانواده‌های تک معلولی حدود شش تا هشت میلیون نیز کمک بلاعوض گرفته‌اند.

کد خبر 352259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.