تدوین سند توسعه عملیاتی و بازاریابی گردشگری اصفهان بررسی می‌شود

طرح پیشنهادی ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با موضوع " تهیه سند توسعه عملیاتی و بازاریابی گردشگری شهر اصفهان" در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهل و هفتمین جلسه علنی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان یک شنبه – ۱۱ شهریور برگزار می‌شود.

  • دعوت از مهمانان جهت بزرگداشت هفته دولت نخستین بند از دستور جلسه چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان است.
  • بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های شهرسازی، معماری و عمران و بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز از دیگر موارد قابل بررسی در جلسه علنی فردای شورای شهر است.
  • بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز با اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز فردا در جلسه علنی شورای شهر انجام می‌شود.
  • لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظر کمیسیون فرهنگی- اجتماعی و ورزشی نیز از دیگر بندهای دستور جلسه چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان است.
  • لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان ورزش شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در جلسه علنی فردا بررسی خواهد شد.
  • طرح پیشنهادی ۱۰ نفر از اعضا شورا با موضوع " تهیه سند توسعه عملیاتی و بازاریابی گردشگری شهر اصفهان" ضمن اعلام نظریات کمیسیون های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی خواهد شد.
  • همچنین فردا انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر در کمیسیون‌های ماده صد قانون شهرداری مشخص خواهد شد.
کد خبر 352211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.