آوار اشتباهات داوری بر سر ذوب آهن و سپاهان

سومین شماره رسانه الکترونیک " فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "آوار اشتباهات داوری بر سر ذوب آهن و سپاهان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به اشتباهات مهلک و تاثیر گذار داوران دیدارهای ذوب آهن- پدیده و سپاهان- پارس جنوبی جم علیه دو تیم اصفهانی دارد.

"زور ذوب آهن به پیام حیدری نرسید" دیگر عنوان این روزنامه است که از داور دیدار ذوب آهن- پدیده انتقاد کرده که چطور در ثانیه های پایانی بازی یک پنالتی مسلم به نفع ذوب آهن را نگرفته است.

" نیروی هوایی سپاهان علیه اشتباهات داوری"، ذوب آهن شاکی از استقلال، پایان کرسی نیم میلیاردی، شمارش معکوس برای مصاف های جذاب یاران کاوه رضایی از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است.

این روزنامه همچنین در مطلبی در صفحه سوم خود با تیتر " یک شادی اشتباهی و دو انفجار" گزارشی از برگزاری ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش دیدار سپاهان- پارس جنوبی بر روی پرده فرهنگسرای اسوه و به همت شهرداری منطقه دو اصفهان را منتشر کرده است. گویا در این برنامه به دلیل زردپوش بودن تیم پارس جنوبی و پس از گل زود هنگام این تیم در لحظات ابتدایی بازی، جمعی از هواداران سپاهان به شادی پرداختند و البته خیلی زود هم متوجه اشتباه خود شدند.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 352185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.