سفال شهرضا در نمایشگاه ملی صنایع دستی

شهرضا - معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: سفال شهرضا در غرفه "شهر ملی سفال" سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در معرض دید عموم قرار گرفت.

محمد مهدی مولائیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به حضور این شهرستان در سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با عنوان "شهر ملی سفال"، اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر فراهم آمدن زمینه های حضور هنرمندان برای فروش آثار هنری خود، زمینه حضور شهرهای ملی و جهانی ایران برای معرفی عنوان یا عناوین ملی یا جهانی خود در حوزه صنایع دستی و همچنین معرفی پتانسیل های گردشگری و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری فراهم شده بود.

وی افزود: در این راستا شهرضا نیز به همت شهرداری و با عنوان "شهر ملی سفال" حضور فعال داشت و در بخش شهرهای ملی و جهانی به صورت ترویجی، آثار متنوع سفالی و همچنین فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری را ارایه کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا از برپایی غرفه های کارگاهی صنایع دستی برای کودکان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: حضور متمرکز شهرهای ملی و جهانی ایران، برپایی بزم‌های موسیقی محلی در طول روز از سراسر ایران و سیاه چادرهای متنوع، از نقات قوتی بود که این دوره از نمایشگاه صنایع دستی را از دوره های قبل متمایز می کرد.

مولائیان خاطرنشان کرد: شهرضا غیر از غرفه شهر ملی سفال، با دو غرفه سفال، برپایی یک سیاه چادر و دو غرفه از سایر صنایع دستی، در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

به گزارش ایمنا، سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران، با حضور هنرمندان مختلف صنایع دستی از سراسر کشور، با هدف حمایت از تولیدات صنایع دستی و ترویج هنرهای سنتی سوم تا نهم شهریورماه همزمان با هفته دولت و دهه ولایت برگزار شد.

کد خبر 352182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.