ارایه خدمات ترافیکی در منطقه ۳ با بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ۹ میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای کنترل ترافیک و تردد آسان شهروندان در منطقه سه در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: منطقه سه یکی از مناطق مرکزی و پر رفت و آمد شهر محسوب می شود از این رو برنامه ریزی برای کنترل ترافیک و تردد آسان شهروندان در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است در این راستا امسال ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بودجه برای مباحث ترافیکی این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نصب و راه اندازی تابلو پیام متغیر خبری «وی. ام. اس» در میدان احمدآباد ابتدای خیابان ولیعصر(عج) با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در سال‌جاری انجام شد.

وی از ساخت، نصب پایه و دوربین‌های نظارتی ثبت تخلف پارک دوبل یا مورب حاشیه‌ای خیابان صغیر اصفهانی که منجر به ترافیک سنگین می‌شد، خبر داد و افزود: عملیات نصب این دوربین ۸۰ درصد پیشرفت داشته و این پروژه افزون بر سه میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: نصب دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع خیابان های پاسداران- کمال اسماعیل نیز با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای خط‌کشی طولی خیابان‌های مدرس، سروش، ولی‌عصر(عج)، احمدآباد، هشت‌بهشت غربی و خط‌کشی مسیر دوچرخه خیابان شهید بهشتی‌نژاد، ادامه مسیر باغ گلدسته از بلوار هشت بهشت تا میدان امام حسین(ع) همچنین خط‌کشی و ایمن‌سازی تردد عابران پیاده در ۱۱ نقطه از سطح منطقه با صرف هزینه‌ای افزون بر دو میلیارد و ۲۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

کارگر به دیگر اقدامات ترافیکی انجام شده در سطح منطقه سه شهرداری اصفهان اشاره و اظهارکرد: اصلاح هندسی و تعریض تقاطع کوچه شهید محمودیان خیابان احمدآباد، ایجاد روفیوژ میانی خیابان صغیراصفهانی از چهارراه ولیعصر(عج) تا سه راه کمال، اجرای جداکننده و روان‌سازی ورود و خروج پارکینگ‌های نقش جهان در خیابان سپه و پارکینگ آگاهی سابق میدان امام(ره) و بن بست خلفاء، ساخت و اجرای تابلو هدایت مسیر پارکینگ خیابان حکیم و تابلو پارکینگ موتورسیکلت عالی قاپو و تابلو پل شهید فرید، راه‌اندازی رمپ ورود و خروج پارکینگ زیرسطحی خواجه نظام الملک از سمت خیابان احمدآباد همچنین نصب تابلوهای هدایت مسیر با هزینه‌ای بالغ بر ۹۳۰ میلیون ریال از جمله اقدامات ترافیکی به شمار می‌رود.

وی از نصب سرپناه، کف‌سازی و ایجاد ایستگاه اتوبوس ابتدای خیابان مدرس قدیم با هزینه۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: نوسازی و اجرای استوانه ترافیکی در سطح منطقه، نصب آینه ترافیکی در نقاط دارای محدودیت دید در منطقه، اجرای پارکینگ گیره(استند) دوچرخه جهت مدارس و مساجد، اجرای سرعت‌گیر، تابلو و ایمن‌سازی داخل محلات و کوچه های فرعی و معابر اصلی، اجرای تابلو اطلاعاتی در میدان امام علی(ع) با هزینه‌ای بالغ بر ۶۴۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح جلوگیری از تردد موتورسیکلت در بازار بزرگ اصفهان، اجرای طرح کارگاه آموزش ایمنی موتورسیکلت‌سواران فاقد کلاه ایمنی با همکاری پلیس راهور همچنین برپایی نمایشگاه ترافیکی در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر اصفهان از دیگر فعالیت های واحد ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان بوده است.

کد خبر 352169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.