نخستین جایزه شهر دوستدار کودک در جشنواره سی و یکم اهداء می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: نخستین جایزه و تندیس برای بهترین فیلم از نگاه شهر دوستدار کودک در بخش جنبی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با عنوان «جلوه گاه امید» رونمایی و اهداء می‌شود.

سیداحمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان امسال، تیم داوری مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک که شامل سه متخصص منتخب از مدیریت شهری اصفهان و سه نوجوان از شهر اصفهان است، در بخش بلند سینمایی به داوری فیلم‌ها پرداخته و  در نهایت به بهترین فیلم از نگاه تخصصی شهر دوستدار کودک جایزه خود را اهداء می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک از مشارکت در جشنواره ترغیب و حساس‌کردن فیلم‌سازان به مسایل شهری و مدیریت شهری مرتبط با کودکان است تا رسانه نیز بتواند نقش مهمی در تحقق شهر دوستدار کودک در ایران داشته باشد.

 معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه این جایزه در مراسم اختتامیه جشنواره به بهترین فیلم از نگاه شهر دوستدار کودک اعطا می‌شود، ادامه داد: این اتفاق تقویت دو برند شهر دوستدار کودک و جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به دنبال دارد.

کد خبر 352168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.