دولت به بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته باشد

سمیرم_ امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: دولت باید به خانواده ها و بازنشستگان توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام سیف الله دهقانی  در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به عید ولایت اظهار کرد: غدیر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، چراکه این ایام ویژگی های خاصی دارد که ائمه به بشریت تعلیم داده اند.

وی با بیان اینکه امامان و پیامبران در تمامی زندگی خود الگویی برای تمامی انسان ها هستند، افزود: حیا، عفت و پاکدامنی مختص زن ها نبوده و مردان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: انسانها در صداقت، امانت داری و خدمت به مردم نیز باید احساس عفت داشته باشند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی رییس جمهور به مردم تجلی اقتدار جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اصل وجود، حضور و پاسخگویی در مقابل سوالات برخواسته از مردم سالاری موجود در جامعه است.

جمهوری اسلامی برخواسته از نظام علوی

حجت الاسلام دهقانی گفت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از نظام علوی بوده و شاخص هایی همچون عدالت و مردم داری نباید فراموش شود و معیار ارزشیابی مسئولان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: میدان باید برای فعالان سالم اقتصادی فراهم و راه های نفوذ و فساد کنترل شود.

امام جمعه سمیرم با اشاره به دشمنی دیرینه غرب با ایران گفت: هدف آمریکا تسلط بر ایران بوده و بازگشت مردم به ذلت گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه مذاکره با دولت فعلی آمریکا ممکن نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را هرگز فراموش نخواهدکرد.

امام جمعه سمیرم با اشاره به پیش رو بودن روز خانواده تصریح کرد: دولت باید به خانواده ها و بازنشستگان توجه ویژه داشته باشد.

کد خبر 352135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.