افتتاحیه جشنواره از نگاه کودک خبرنگار ایمنا

"قبل از شروع مراسم، چندین بار و به طور پیاپی ویدیوهای مربوط به جشن پخش شد که تا حد زیادی حاضران را آزار داد، اما مراسم افتتاحیه شروع خوبی داشت چون از یک مجری کودک و نوجوان استفاده کردند تا دل بچه ها شاد شود."

افتتاحیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم و کودک و نوجوان شب گذشته برگزار شد تا اصفهان هفته ای شاد را برای کودکان رقم بزند. صادق داوری نوجوان ۱۲ سالۀ خبرنگار ایمنا که شب گذشته در مراسم افتتاحیه حضور داشته است معتقد است "افتتاحیه‌ جشنواره‌ فیلم‌های کودکان و نوجوانان که با استقبال بسیار زیاد مردم برگزار شد، برنامه‌ خوبی برای کودکان نبود."

او در این مورد نوشته است: قبل از شروع مراسم، چندین بار و به طور پیاپی ویدیوهای مربوط به جشن پخش شد که تا حد زیادی حاضران را آزار داد، اما مراسم افتتاحیه شروع خوبی داشت چون از یک مجری کودک و نوجوان استفاده کردند تا دل بچه ها شاد شود. کمی بعد از شروع مراسم از شهردار اصفهان خواسته شد تا روی صحنه بیایند.

قدرت الله نوروزی پس از خوش آمدگویی به کودکان اصفهان و کودکانی که از سرپل ذهاب راهی اصفهان شده بودند، گفت"عنوان جشن، جشنواره‌ی کودک و نوجوان است و وقتی عمیق تر به عنوان نگاه کردم دیدم، جشن یعنی در کنار هم بودن، دور هم بودن و شاد بودن» و به نیاز مردم به این سه موضوع اشاره کرد و ادامه داد که «کلمه‌ی دوم یعنی فیلم از مهم ترین وسایل برای باز نگری اتفاقات اجتماعی است."

سومین کلمه ای که شهردار اصفهان از آن حرف زد کودکان و نوجوانان بود و گفت "کودکان و نوجوانان بهترین بهانه برای صلح و امنیت و هم زیستی هستند."و در آخر شهردار اصفهان مردم را به این جشنواره دعوت کرد.

 بعد اتمام سخنان شهردار یکی از کودکان سرپل ذهاب به نمایندگی از تمام کودکان صنایع دستی را که خودشان ساخته بودند به قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان هدیه دادند.

در افتتاحیه بعد از صحبت شهردار، گروه موسیقی که از کودکان تشکیل شده بود چندین آهنگ کوتاه و کمی هم ناهماهنگ نواختند، سپس استاندار اصفهان سخنان خود را گفت تا جشن به پایان برسد و بادکنک ها آزاد شدند و مراسم آتش بازی زیبایی شروع شد و در آخر ابر عروسک ها بین مردم آمدند.

کد خبر 352132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقوقدان مظفری IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    1 0
    امیدواریم در اینده نیز خبرنگاران هر برنامه از بین جامعه هدف ان جامعه باشند تا با کنکاش بهتر و زوایه دید واقعی نقاط قوت و نقصان را بهتر انعکاس دهند
  • بهاره IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
    1 2
    جشن خوبی بود علی الخصوص گروه موسیقی کودکان بسیار جالب بود.