مهمترین مطالبه مردم از رییس جمهور بهبود وضع معیشتی است

لنجان-امام جمعه شهر زاینده رود گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه های مقام معظم رهبری و یکی از مطالبات به حق مردم رسیدگی به وضعیت موجود اقتصادی امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام حسن صفرزاده تهرانی در نشست بصیرتی با اشاره به اهمیت توجه به مسایل مختلف کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه های مقام معظم رهبری و یکی از مطالبات به حق مردم رسیدگی به وضعیت موجود اقتصادی امروز کشور است و نباید مسئولان به راحتی از کنار این مشکل عبور کنند.

وی با اشاره به سؤال نمایندگان مجلس از رییس جمهور، گفت: مجلس از نظر قانون برای رفع ابهام و مطالبه گری چهار راه را در دستور کار خود قرار داده نخست تذکر، سؤال، استیضاح و تحقیق و تفحص و خوشبختانه در سوال مجلس و پاسخ رییس جمهور این موضوع رفع شد.

امام جمعه شهر زاینده رود با اشاره به ایام ماه محرم، تصریح کرد: برای تقویت تقوای الهی لازم است نگاهی به وظایف خود نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشیم البته یکی از وظایف همگان بزرگداشت نهضت و قیام آن بزرگوار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن حضرت با برپایی مراسم شایسته عزاداری است.

وی اضافه کرد: بزرگداشت، زنده نگه داشتن و برپایی شایسته مراسم سوگواری به شناخت صحیح از حرکت و قیام اباعبدالله الحسین (ع) کمک شایانی خواهد کرد، از این جهت هرچه شناخت بهتر و عمیق تر، عملکرد به درستی نزدیک تر خواهد بود.

امام جمعه شهر زاینده رود توجه به عزت‌مندی قیام و نهضت عاشورا را راهی برای شناخت بهتر قیام اباعبدالله الحسین (ع) دانست و عنوان کرد: حرکت اباعبدالله الحسین (ع) از شروع قیام تا حرکت به سمت مکه و از مکه تا کربلا همه بر اساس عزت‌مندی، سازش ناپذیری با کفر و رهبری بود، بنابر این همه حرکات، سخنان و خطابه‌های ایشان نیز حکایت از عزت و شرافت، کرامت و عظمت قیام عاشورا دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عزادار حسینی را یک انسان عزتمند دانست و گفت: در تمامی برنامه‌های عزاداری از شکل، صحنه تا استفاده از مکان، زمان، تمثال و آلات سوگواری تا پذیرایی، راه‌اندازی دستجات تا دعوت عزاداران، سخنران، مرثیه خوان، سینه زن، زنجیر زن،  باید شأن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حفظ شود.

کد خبر 352126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.