یک بچه شش ساله هم آن صحنه را پنالتی می‌گرفت/ رشید کاپیتان دوم است

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر یک بچه شش ساله را هم بیاورید آن صحنه آخر که مشکوک به پنالتی بود را پنالتی می‌گرفت. صد در صد واضح بود که پنالتی است و اتفاقاً زاویه‌ داور هم برای تشخیص آن مناسب بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسینی پس از شکست تیمش برابر پدیده مشهد اظهار کرد: متاسفانه دیداری را که می‌توانستیم برنده آن باشیم را واگذار کردیم. در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما در هر صورت بدون گل خورده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم خیلی خوب بازی می‌کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه روی یک ضد حمله به حریف پنالتی دادیم و عقب افتادیم. این گل را جبران کردیم و چندین موقعیت دیگر را از دست دادیم تا در نهایت روی اوت دستی گل بخوریم.

وی با بیان اینکه حق ذوب آهن باخت نبود خاطرنشان کرد: حداقل نتیجه این دیدار می‌توانست مساوی باشد که عادلانه بود اما ما موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادیم.

هافبک ذوب آهن درباره عملکرد داور در این دیدار تصریح کرد: داوری خیلی ضعیف بود. اگر یک بچه شش ساله را هم بیاورید آن صحنه آخر که مشکوک به پنالتی بود را پنالتی می‌گرفت. صد در صد واضح بود که پنالتی است و اتفاقاً زاویه‌ داور هم برای تشخیص آن مناسب بود اما متاسفانه امروز حتی روی صحنه‌های ۵۰-۵۰ سوت‌ها برای پدیده زده می‌شد. فکر نمی‌کنم این اتفاقات عادی باشد، نمی‌دانم چه بگویم، حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. در بازی با سپاهان هم با سوت‌های کوچک تیم ما را بهم ریختند و این بازی هم که اصلاً آدم حرفی درباره آن نزند بهتر است.

حسینی در ادامه انتقاداتش از پیام حیدری، داور این مسابقه گفت: اصلاً نیازی به کارشناس داوری هم نیست. یک بچه ۱۰ ساله هم آن صحنه را پنالتی تشخیص می‌دهد. شاید تیم ما یک نیمه خوب نبود اما داوری که نباید مشکل داشته باشد. ما یک تیم آرام و ساکت هستیم و هیچکس اعتراض نمی‌کند اما متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: در یک صحنه بازیکن خارجی ما خطا کرد و کارت هم گرفت اما در ادامه بازیکن حریف جلوی چشمان داور با دست به صورت بازیکن ما می‌زند و داور در حالی که باید او را اخراج می‌کرد تنها یک کارت زرد به او می‌دهد.

هافبک ذوب آهن در پاسخ به این سوال که بعد از بیرون رفتن حدادی‌فر کاپیتان دوم چه کسی بود اظهار داشت: کاپیتان مظاهری بود اما به دلیل دوری من بازوبند را بستم. کاپیتان دوم در ذوب آهن بعد از حدادی‌فر، رشید مظاهری است.

کد خبر 352107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.