ورود بیش از ۳۰۰ میهمان خارجی برای حضور در دو رویداد بین المللی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: از - پنجشنبه ۸ شهریورماه - دو برنامه بین المللی در اصفهان برگزار می‌شود و به همین مناسبت بیش از ۳۰۰ میهمان خارجی برای حضور در این رویدادها میهمان کلان شهر اصفهان خواهند بود.

قدرت الله نوروزی شامگاه (چهارشنبه) در حاشیه آیین اختتامیه ویژه برنامه «نشاطستان» منطقه چهار شهرداری اصفهان که در محل باغ غدیر برگزار شد،  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در ایام دهه امامت و ولایت به منظور رعایت شأن و جایگاه عید غدیر جشن‌های شادی در محلات مختلف مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در حال برگزاری است تا نشاط و شادی در جامعه ایجاد و مردم از غم و غصه رهایی پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور دو هزار نفر از شهروندان اصفهانی در آیین اختتامیه ویژه برنامه نشاطستان منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این جشن شهروندان با سبک جدیدی از اجرای برنامه با حضور هنرمندان رو به رو شدند که به نوبه خود بی نظیر است، باغ غدیر نیز یکی از بزرگترین و مناسب‌ترین مکان‌ها برای اجرای ویژه برنامه‌های مختلف جهت استفاده شهروندان است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از فردا دو برنامه بین‌المللی در اصفهان برگزار می‌شود، افزود: به همین مناسبت بیش از ۳۰۰ میهمان خارجی برای حضور در این رویدادها میهمان کلانشهر اصفهان خواهند بود.

نوروزی ادامه داد: یکی از این برنامه ها برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و دیگری برپایی یک کنفرانس بین‌المللی است که از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی با همکاری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: تعداد زیادی از اساتید و دانشمندان دانشگاه‌های بزرگ دنیا همچنین هنرمندان در حال ورود به اصفهان هستند و هتل‌ها و مهمانپذیرها مملو از میهمانان داخلی و خارجی است که برای حضور در این دو رویداد بین المللی به اصفهان سفر کرده اند.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: در طول برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان فضای این جهان‌شهر اصفهان مملو از شادی شود.

کد خبر 352058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.