پاسگاه حفاظت محیط زیست دالانکوه افتتاح شد

تیران-پاسگاه حفاظت محیط زیست دالانکوه شهرستان تیران و کرون همزمان با هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی، فرماندار شهرستان تیران و کرون در آیین افتتاح پاسگاه حفاظت محیط زیست دالانکوه این شهرستان گفت: این پاسگاه در مساحت ۶۰ متر مربع و با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیران احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: خیران با مشارکت در احداث دو پاسگاه محیط بانی در شهرستان تیران و کرون در تامین امنیت و حفاظت مراتع حفاظت شده همکاری کرده اند و این مشارکت نقش به سزایی در کاهش حوادث و تخلفات دارد.

 فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه سرمایه گذاری سازمان محیط زیست در این شهرستان لازم است، تصریح کرد: فضای بیش ۱۰۰ هکتاری حفاظت شده در این منطقه نیازمند توجه بیشتر محیط زیست در اختصاص امکانات و تجیهزات است.

وی ادامه داد: مردم تیران و کرون در پیشگیری از حوادث، تخلفات و مهار آتش سوزی های مراتع همکاری خوبی با محیط زیست داشته اند و دغدغه مندی مردم در حفاظت از محیط زیست منجر به حفظ مراتع و کاهش تخلفات شده است.

حججی خاطرنشان کرد: برای حراست از محیط زیست نیازمند مشارکت مردم و بهره گیری از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در کنار محیط زیست است.

کد خبر 352054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.