۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
ایمن برانید

مطالعات علمی که به تازگی صورت گرفته نیز نشان می‌دهند به ازاء هر یک کیلومتر بر ساعتی که به سرعت خودرو اضافه می‌کنید، احتمال بروز تصادف چهار تا پنج درصد بالا می‌رود، پس اگر می‌خواهید زودتر به مقصد برسید ایمن رانندگی کنید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز-چهارشنبه ساعت ۲۰-  ترافیک در خیابان مطهری حدفاصل شمال پل فلزی تا تقاطع صائب- مطهری سنگین مشاهده می‌شود، در محور غرب به شرق این مسیر نیز با کُندی حرکت خودروها رو به رو است.

بر اساس این گزارش، مسیر غرب به شرق بلوار آیینه خانه از جنوب سی و سه پل به سمت جنوب پل فردوسی با ترافیک سرسام‌آوری رو به رو شده است.

در خیابان کمال اسماعیل هر دو مسیر رفت و برگشت منتهی به پل فردوسی ترافیک سنگینی دارد، حجم تردد خودروها در میدان قدس ورودی خیابان‌های ادیب و علامه مجلسی نیز بسیار زیاد است.

در خیابان حکیم عبدالرزاق پارک دوبل خودروهای در حال توقف مانع از تردد روان خودروهای عبوری شده است، خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبای از دیگر خیابان‌های شلوغ شهر در این لحظات است.

تردد خودروها در مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) به کُندی در جریان است، روگذر پل چمران ترافیک چندانی ندارد، اما در قسمت زیرین این پل مسیر حرکت به سمت میدان لاله ترافیک سنگینی دیده می‌شود.

مطالعات علمی که به تازگی صورت گرفته نیز نشان می‌دهند به ازاء هر یک کیلومتر بر ساعتی که به سرعت خودتان اضافه می‌کنید، احتمال بروز تصادف چهار تا پنج درصد بالا می‌رود، هرچه سرعت بیشتر بشود، احتمال خطر نیز بالاتر می‌رود، پس اگر می‌خواهید زودتر به مقصد برسید ایمن رانندگی کنید. سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی حرکت خودروها روان دیده میشود و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

در خیابان لاهور مسیر حرکت به سمت خیابان جی ترافیک چندانی ندارد، خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

کد خبر 352045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.