برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی با هدف حمایت از کالای ایرانی

سیزدهیمن نمایشگاه زنان و تولید ملی با هدف حمایت از کالای ایرانی از ۱۵ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، فاطمه راکعی، مشاور شهردار تهران در امور بانوان با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۴ شهریورماه با حضور ۷۰ برند و مرکز کوثر برای ارائه محصولات خود اعم از پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه دایر است.

راکعی ادامه داد: به منظور حمایت از کالای ایرانی و تشویق شهروندان به حضور در نمایشگاه، قرار است در این دوره بسیاری از کالاها با تخفیف ۳۰ تا ۳۵ درصدی عرضه شود تا امکان خرید برای تمامی اقشار جامعه وجود داشته باشد.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان با اشاره به تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه با دوره‌های قبل، گفت: با توجه به اینکه در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس هستیم، قرار است در این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی علاوه بر عرضه پوشاک، لوازم التحریر ایرانی با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه زنان و تولید ملی نخستین‌بار سال ۹۱ با هدف حمایت از برندهای داخلی و عرضه محصولات مراکز کوثر، وابسته به زنان سرپرست خانوار آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که هر سال دو مرتبه در شهریور و اسفندماه برگزار می‌شود، در سال‌های گذشته با استقبال خوب شهروندان و برندهای مطرح کشور همراه بود. به گفته مشاور شهردار تهران در امور بانوان همین استقبال موجب شد تا امسال نیز سیزدهمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی برای عرضه کالاهای ایرانی با قیمت مناسب راه‌اندازی شود.

کد خبر 352031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.