اشتباه کردیم قهرمان شدیم/سپک تاکرا در اصفهان تمام شد

رئیس کمیته سپک تاکرا گفت : پس از قهرمانی در سال ۸۷ سپک تاکرا در اصفهان تمام شد، دیگر هیچ سالن و امکاناتی به این ورزش ارائه ندادند و فکر می کنم اشتباه کردیم، قهرمان شدیم.

مجید چاوشی درگفت گو باخبرنگار ایمنا، در رابطه با فعالیت های کمیته سپک تاکرا اظهار کرد: این رشته از اوایل دهه ۸۰  در اصفهان آغاز به کار کرد، پس از آن تیم استان تشکیل شد و در مسابقات کشوری شرکت کردیم و در نهایت در سال ۸۷ قهرمان کشوری شدیم.

وی افزود: به پاس تشکر برای قهرمانی از ما، سپک تاکرا در اصفهان تمام شد، یعنی سالن و امکانات به این ورزش ندادند و فکر می کنم اشتباه کردیم، قهرمان شدیم.

 رئیس کمیته سپک تاکرا اصفهان در مورد پیگیری های انجام شده برای احیای سپکتاکرا در اصفهان، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مثل دیگر کمیته ها آشنا و پارتی نداشتیم، نتوانستیم کاری انجام دهیم. تنها کاری که هیئت انجام داداین بود که سالن پیروزی را از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۷ صبح برای ما اجاره کرد. برای آماده سازی مسابقات کشوری به اجبار ساعت پنج صبح تیم را به سالن می آوردم و بقیه تمرین های تیم همیشه در پارک، روی چمن و آسفالت بوده است.

چاوشی با بیان اینکه این رشته از هیچ نهادی حمایت نمی شود و متأسفانه برای مردم اصفهان ناشناخته است، اضافه کرد: حدود یک سال و نیم است که در انجمن هیئت های ورزشی تغییری ایجاد شده و آقای غزنوی روی کار آمده، ایشان پیگیری هایی انجام دادند اما متاسفانه تا الان سالنی به ما اختصاص داده نشده است به همین دلیل نتوانستیم در لیگ برتر تیم داری کنیم زیرا مکانی نداریم که بازیکن آموزش و پرورش دهیم.

وی ادامه داد: در مدت ۹ سالی که در اصفهان فعالیت داشتم، همه کلاس هایم به صورت رایگان بود، تمام تلاشم را کردم تا سپک تاکرا را در اصفهان جا بیندازم، ولی از هیچ طریقی حمایت نشدم. رشته اصلی من ژیمیناستیک و ووشو بود، اما تدریس این رشته ها را رها کردم و به صورت رایگان سپک تاکرا آموزش دادم.

 رئیس کمیته سپک تاکرا اصفهان با اشاره به اینکه همه هزینه ها مسابقات کشوری برعهده خودمان بود، تاکید کرد: با ماشین های شخصی به مسابقات کشوری رفتیم، هزینه لباس را خودمان پرداخت کردیم ولی مسئولان خیلی بی توجه هستند و فقط وعده و وعید می دهند. آقای امین آزاد سالن امیریه در شهرک امیر حمزه برای ما اجاره کردند که وقتی برای تمرین به سالن رفتیم، گفتند این سانس را تا آخر سال اجاره داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: با روندی که درسپک تاکرای اصفهان داریم طبیعی است که در تیم ملی که در بازی های آسیایی جاکارتا حضور دارد بازیکنی از اصفهان نداشته باشیم.

کد خبر 352008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.