فرآیند اجرای طرح‌های تشویقی ساخت و ساز کوتاه‌تر شود

یک کارشناس شهرسازی با بیان اینکه بسته‌های تشویقی ساخت و ساز، طرحی کارشناسی شده است، پیشنهاد داد: با استفاده از تسهیلات اینترنتی می‌توان فرایند اجرایی طرح‌های تشویقی را کوتاه‌تر کرد.

نجما ایزدفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسته‌ تشویقی ساخت و ساز، طرحی کارشناسی شده است، بدون شک اگر چنین طرح‌های در کنار ابزارهای تشویقی قرار گیرد، فرصت بیشتری برای ساخت و ساز در اختیار انبوه‌سازان قرار خواهد گرفت. 

وی به فرآیند زمانی بسته‌های تشویقی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: تنها اشکال این گونه طرح های تشویقی بروکراسی اداری و اتلاف زمان و هزینه است که این وضعیت انرژی و انگیزه سرمایه‌گذار را می‌گیرد.

این کارشناس شهرسازی پیشنهاد داد: با استفاده از تسهیلات اینترنتی می‌توان فرایند اجرای طرح‌های تشویقی را کوتاه‌تر کرد، بدون شک اگر رفت و آمدهای اداری کاهش یابد و بسیاری از اقدامات غیرحضوری و در حداقل زمان صورت گیرد، انگیزه سرمایه‌گذاران و انبوه سازان برای ساخت و ساز بیشتر می شود.

ایزدفر اضافه کرد: رضایتمندی شهروندان از اجرای بسته‌های تشویقی شهرداری قابل قبول است، تنها باید در فرآیندهای اداری تسهیل گری شود.

وی تاکید کرد: اگر طرح تشویقی به طور دقیق متناسب با برنامه‌ریزی‌های اولیه باشد، می‌توان از تبعات مثبت آن در شهر بهره کافی را برد.

کد خبر 352002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.