نوجوانان الگوی خلاقانه مصرف آب ارایه دهند

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان در خصوص نقش نوجوانان در الگوی مصرف ادامه داد: نوجوانان با فکر باز و خلاق خود می‌توانند ایده‌هایی نو برای الگوی مصرف آب ارایه دهند و دغدغه‌های خود را در این زمینه عنوان کنند.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت احیای رودخانه زاینده‌رود اظهار کرد : از آبان ماه سال گذشته تاکنون در شورای شهر جلسات مختلفی در رابطه با این معضل زیست محیطی برگزار شده است اما با توجه به اینکه حل این معضل ریشه در تصمیمات ملی دارد هنوز به نتیجه رضایت‌بخشی نرسیده‌ایم.

وی با  تاکید بر اینکه چالش خشکی رودخانه زاینده‌رود همه شهروندان ایرانی را درگیر کرده است، ادامه داد:با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بر این باوریم که با مدیریت صحیح در سطح ملی می‌توان به احیای دوباره زاینده‌رود امیدوار بود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان در خصوص نقش نوجوانان در الگوی مصرف ادامه داد: نوجوانان با فکر باز و خلاق خود می‌توانند ایده‌هایی نو برای الگوی مصرف آب ارایه دهند و دغدغه‌های خود را در این زمینه عنوان کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی آب و نقش آنها در مصرف آب افزود: کاهش ۱۳ درصدی مصرف آب در سال جاری نسبت به سال بیانگر موفقیت در حوزه فرهنگسازی در حوزه مصرف آب است که در این آمار نقش برنامه های فرهنگی و برنامه ریزی شهرداری و شورای شهر به قدرت دیده می شود.

روشن در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی آب در سایر مناطق استان گفت: تاکنون مسئولان شهرهایی مانند ورزنه، زرین شهر، باغ بهادران و سایر مناطق استان نسبت به اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی آب در مناطق خود اعلام آمادگی کردند که امیدواریم تاثیرات خوبی را در استان به همراه داشته باشد.

کد خبر 351975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.