۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
لبخند مهربانی

رییس اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: جشن «لبخند مهربانی» با حضور کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در شهر اصفهان برگزار ‌شد.

فروغ صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم و همچنین آغاز رویداد شهری جشنواره کودک و نوجوان در شهر اصفهان میزبان یکصد نفر از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شهر اصفهان در جشنی با عنوان «لبخند مهربانی» بود.

وی تصریح کرد: در این جشن که در محل خیریه آشیانه رحمت الهی برگزار شد، هدایایی شامل کتاب، لوازم ورزشی، بازی‌های فکری و... به این کودکان اهدا شد.

رییس اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: آموزش مفاهیم فرهنگ شهروندی در قالب برنامه‌های شاد و متنوع به کودکان حاضر در این ویژه برنامه از بخش‌های قابل ذکر این برنامه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه کتابخانه خیریه آشیانه رحمت الهی که در حال حاضر پذیرای کودکان بی‌سرپرست در شهر اصفهان است با حمایت اداره مشارکت‌های فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد.

کد خبر 351957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.