نقد سازنده چراغی برای سازندگی کشور است

گلپایگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: قوه مجریه با یک هم‌افزایی وظیفه دارد بالاتر از حد اختیارات مشکلات مردم را رفع کند، که تحقق این مهم همت جهادی و مضاعف می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمدعلی شجاعی در آیین افتتاح پروژه‌های این شهرستان اظهار کرد: پیکره انقلاب مردمی است و به همین دلیل ضربه آمریکا به نظام  کارساز نیست.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ اقتصادی قصد ضربه زدن به  پایه‌های اقتصاد را دارد، افزود: عدم ثبات قیمت و نوسانات ارز ناهنجاری در سیستم اقتصادی کشور به وجود آورده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: اتحاد سران قوا و مسئولان نظام سبب عزت و سربلندی نظام و رفاه و آسایش مردم می‌شود، اگر هم افزایی در کشور نباشد فشارهای اقتصادی  دشمنان بیشتر تزلزل پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: انتقاد و نقد سازنده چراغ راهی برای سازندگی و حیات و تحول کشور است، قطعأ باید احساس قوت در سیستم مدیریتی کشور ایجاد شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: قوه مجریه با یک هم‌افزایی وظیفه دارد بالاتر از حد اختیارات مشکلات مردم را رفع کند، رفع مشکلات همت مضاعف و جهادی می‌طلبد،  تلاش توأم با برنامه‌ریزی مهم است، وقت گذاشتن ملاک نیست.

وی با بیان اینکه درگاه سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شده، تأکید کرد: ایجاد بوم گردی حفظ آثار سنتی و تاریخی است که بخش خصوصی بدون اعتبار دولتی ورود پیدا کرده است.

کد خبر 351944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.